zondag 1 januari 2012

WIT!


Happy new year, gelukkig nieuwjaar! Hebben jullie allemaal een gezellige jaarwisseling gehad? Wij wel. We zijn lekker thuis gebleven, vrienden kwamen op bezoek. Vorig jaar, op de eerste zondag van januari, begon ik als DT-lid van Anyone For Anya. Dat betekent dat ik ongeveer 52 DT-voorbeelden heb gemaakt het afgelopen jaar. En ik ben er nog steeds! Vandaag start een hele toepasselijke challenge. Het is de bedoeling dat je een (bijna helemaal) witte kaart maakt. Mij is dat goed gelukt. Ik vind dat altijd een lastig klusje en ik ben dan ook nooit zo weg van die witte kaartjes, maar deze vind ik erg geslaagd. Hij is lief, maar heeft toch iets stoers, ik weet niet wat het is. De zwarte puntjes? Het zwarte randje? De kaart is gemaakt van papier van Imaginisce (To Love & Cherish). De witte tag is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Ik heb er een randje afgescheurd, zodat hij op de kaart past. Het afdrukje van C.C. Design heb ik op de tag geplakt. Het engeltje is ingekleurd met Derwent-potloden en bewerkt met Stickles. Aan de tag heb ik een bedeltje geknoopt met kreukellint. Achter de tag heb ik kant en lintjes geniet. Op de lintjes heb ik een strikje geplakt. In de hoek heb ik nog wat bloemen geplakt. De swirl is gemaakt met een stans van Magnolia. Hij is bewerkt met Stickles en steentjes. Hier en daar heb ik nog een stempel van Marianne Design geplaatst. Zo is de kaart toch net van het witte af. Hij is anders zo steriel, ik hou daar niet zo van. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de eerste kaart van het nieuwe jaar vinden. Morgen ben ik terug met een babykaartje. Dan ga ik genieten van mijn tweede weekje vakantie, mmm...

10 opmerkingen:

  1. wauw meid. wat een prachtige uitwerking! top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke kaart ! heel erg mooi gemaakt ! alleen wit is niet altijd gemakkelijk
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch kaartje om 2012 mee te starten, gaaf! grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief engeltje! Het is echt een mooie witte kaart geworden: een goed begin van 2012.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Sanne!!
    Gelukkig Nieuwjaar!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar Sanne. Je kaartje is heel mooi geworden. Leuk met het kroontje ( charm ) past perfect juist daar.
    Geniet nog van je vakantie
    gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig witte kaart! Heel sereen! Jij ook de beste wensen voor 2012! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. แสนสนุกไม่มีเบื่อ สล็อตออนไลน์ที่ใครๆก็ชอบ
    pussy888 เกมส์ดีไม่มีโกง

    https://www.slotxd.com/pussy888

    BeantwoordenVerwijderen
  9. เกมออนไลน์ยอดนิยม ทำเงินได้จริง จาก slotxo
    มีเกมให้เลือกเล่นมากกว่าร้อยเกม ทั้ง สล็อตออนไลน์ และ ยิงปลาออนไลน์

    พร้อมระบบฝากถอนอัตโนมัติ ไม่มีขั้นต่ำ บริการ 24 ชั่วโมง
    สะดวกสบาย เล่นได้ทุกที่กับ สล็อตออนไลน์บนมือถือ !!

    https://www.slotkkk.com/slotxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!