vrijdag 13 januari 2012

Verkleeddoos


Goedemorgen allemaal! Ik was gisteren laat thuis van een cursus, maar mijn humeur werd er een stuk beter op toen ik zag dat ik de challenge van Marianne Design heb gewonnen! Te gek! Ik doe niet aan challenges mee voor de prijzen, maar het is stiekem wel leuk als je een keer iets wint ;-) Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij Elke Kaart een Feestje. Ze hebben daar 'zo'n origineel thema: Uit de verkleeddoos. Tja, dat was een goede reden om mijn piratenafdrukje van Magnolia weer eens te gebruiken. Ik vind ze zo leuk! Maar heb je die nieuwe stempels van Nellie Snellen al gezien? Leuk zijn ze, hè, die cowboys en indianen? Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Basic Grey (Little Black Dress). Ik heb allerlei embellishments gebruikt, zodat de kaart lekker vol zit. Het kalendertje is van Maya Road. De pijl die er naartoe wijst is van Tim Holtz. Aan het kalendertje heb ik een bedeltje gehangen met een stukje touw. Achter het afdrukje heb ik juteband en koraallint geniet. Hierop heb ik een zwart strikje geplakt. De zilveren ster heb ik op de kaart geniet en de houten sterretjes heb ik op de kaart geplakt. De letterstickertjes vormen de felicitatie. Het afdrukje heb ik overigens ingekleurd met Derwent-potloden. Ik vind het steeds leuker om te stoeien met schaduw! In het truitje van het piraatje lukte het al aardig. Vandaag is het overigens Knutsel & Zo-vrijdag. Mijn collega's Annemarie & Merit, Margriet en Karin & Didy hebben vast weer iets heel leuks gemaakt. Ik ben volgende week vrijdag weer aan de beurt. Fijn weekend alvast allemaal!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Elke Kaart een Feestje - Uit de verkleeddoos

20 opmerkingen:

  1. Jah, wat een leuk kaartje weer! Mooi van kleur en je schaduwwerking is goed gelukt!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, volgens mij heb ik dit papier ook (hihi)
    Eigenlijk jammer, dat ik nog niet veel met de swap-pakketjes heb gewerkt, komt nog.

    Nogmaals gefeliciteerd met je prijs bij MD. Jouw kaartje van vandaag maakt ook weer een grote kans! Leuk idee om voor dit thema deze afdruk te gebruiken. En dat inkleuren, ik vind het zo knap, Sanne!!!

    Heel fijn weekend,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Sanne, wat leuk zo alles saampjes!
    En natuurlijk bedakt voor je deelname bij elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,

    Van Harte met je prijs!!
    Wat is dit ook weer een lieverd, heb zelf edwin gebruikt voor de "verkleeddoos"moet hem alleen nog plaatsen.
    Ga ook snel aan dit papier beginnen, heb al wat dingetjes gemaakt met alle swappakketjes maar sommige dingen kan ik nog niet plaatsen, maar wat in het vat zit verzuurt toch niet!!

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Sanne en de kleuren zijn goed gecombineerd.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje! Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Sanne, wat een gaaf kaartje, joh. Ennuhh... proficiat hoor met het winnen van de challenge.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze stempel er leuk voor, ontzettend mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Sanne! Grappig, ik heb dat papier ook net gekocht, mooie serie he?
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal goed deze kaart, lekker stoer met deze kleuren en gave details (leuk ook dat kalendertje). Het stempeltje is natuurlijk ook uitermate geschikt voor onze uitdaging.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En wat een leuk kaartje weer, gaaf achtergrondpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne,
    Proficiat met je overwinning, ik had het gisteren ook al meteen gezien.
    En wat ziet dit kaartje er ook weer meteen zo prachtig uit! Ongelooflijk die stijl van jou!
    Veel plezier met de challenge
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Sanne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een stoere en toch ook prachtige kaart.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tilda is erg leuk verkleed haha, erg leuke kaart is het geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sanne,

    Ik zie dat je met de nieuwe challenge mee doet ;) met een topper van een kaart :D gaaf hoor! Piraatje is echt geweldig! En ik lees dat je een challenge gewonnen hebt ;) gaaf joh, gefeliciteerd!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prijs,leuk toch!!

    leuke kaart heb je gemaakt
    leuk dat je de tijd hebt om mee te doen aan de challenge van EKEF.

    Gr Anja (EKEF-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee Sanne, je hebt er weer iets moois van gemaakt! Complimenten,hoor.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje! Geweldige kleuren, alles past bij elkaar, super. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en stoere kaart, Sanne. En ook leuk aangekleed met mooie details.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!