dinsdag 10 januari 2012

Geweldig!


Hallo lieve allemaal! Zoals beloofd vandaag geen uilenkaart! Ik heb een kaartje gemaakt met één van de nieuwste Magnolia's. Leuk zijn ze hè? Ik vind ze weer zo lief! Dit kaartje is gemaakt met roze en beige cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Hopscotch). Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. Op de lintjes heb ik een strik geplakt. De bloemen zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik had ze al een poosje niet meer gebruikt, maar ze zijn toch wel leuk. In het midden van de bloem zit een kleine brad. Het takje is gemaakt met een mal van Magnolia. Hier en daar nog een houten sterretje en een leuke stempel en toen vond ik het welletjes. Inmiddels ligt er alweer een ander kaartje te wachten, ook met zo'n nieuwe Magnolia. Hij is wel totaal anders dan dit kaartje (andere kleurtjes en andere materialen). Kom morgen terug, dan ga je het zien. Ik ga nu lekker sporten hoor. Ik zit alweer in het ritme van het gewone leven. Het lijkt net of je geen vakantie hebt gehad.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Sweet Sketch Wednesday - Sketch
- GeWe Hobby Challenge - Maak een vierkante kaart
- Just Magnolia - Anything Goes + use something new (I used a new Magnolia-stamp)

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Sanne en inderdaad een heel mooi Magnolia stempeltje!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart erg mooi geworden! Leuk afdrukje en mooi papier. Sport ze, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Sanne inderdaad heel lief dit Tildaatje.
    Ja hier zijn het "gewone" leven ook weer al gewend, al is het 's morgens wel erg vroeg dag en het is nog zoooo donker.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje
    mooie kleurtjes
    super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat is ie ook echt: geweldig!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja! deze is super leuk! ik heb de stempel ook gekocht.. kon niet anders.. want er staat natuurlijk wel een madeliefjuh op ;) hahaha

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG lief is dit kaartje!! Mooie zachte kleurtjes.

    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een lief kaartje geworden.
    Ja, als de vakantie voorbij is, lijkt het meestal alsof je helemaal geen vakantie hebt gehad
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een lief kaartje Sanne! En die nieuwe Tilda is weer om op te eten... Ik vind ze allemaal weer leuk! Sportse...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief zoet kaartje!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Sanne. Helemaal mijn ding deze keer.
    Ben heel benieuwd naar de volgende twee.
    Ook ik ben weer helemaal in het ritme. Ik zeg altijd: één teen binnen en je zit er weer voor de volle 100% in.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sanne,
    Mijn complimenten voor je prachtige kaart en leuk dat je mee doet met de challenge van ge-we.
    Ik wens je heel veel succes.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This card has me thinking of Spring and it is only Jan. Such great soft colors and all your great embellishments. Super work. So glad you could join us at Sweet Sketch Wednesdays.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the use of various ribbons and textures you used in the LO and of course the sweet Tilda is so pretty. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.
    Patti SSW/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, your card is gorgeous. I love everything about it. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful gal and gorgeous soft and sweet colors! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute, cute, cute...that's what your card is! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful card. Love your added touches. Arlana@SSW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een lieverdje weer ! mooi gemaakt, fijne, zachte kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superlief zo in die pasteltintjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooohh... heerlijk, weer een Magnoliaatje. Schitterend kaartje, Sanne.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig en vrolijk kaartje. Krijg meteen zin in lente door deze kleurtjes, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Sanne,
    Schitterende kaart weer...en zo mooi in van die heerlijke pastelkleurtjes....
    Superleuk dat je meedoet met de Ge-We Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!