dinsdag 24 januari 2012

Groetjes


Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van de vriendin van mijn 'oude' buurjongen. Zij was ook aan het scrappen geslagen en had wat vraagjes voor me. Ik heb haar toen beloofd wat afdrukjes op te sturen. Vorige week heb ik dit kaartje, samen met wat afdrukjes opgestuurd. De kaart is gemaakt met het mooie papier van Basic Grey. Op de kaart heb ik een Magnoliaatje gebruikt uit een oudere collectie. Ik heb Tilda ingekleurd met een zwart Derwent-potlood. Sorry dames, het blijft gewoon zo leuk om te doen. Achter Tilda heb ik een lint geplakt. Bovenop het lint heb ik een strik geplakt. De bloemen heb ik gemaakt met een mal van My Favorite Things. In het midden heb ik steentjes geplakt. De hartjesswirl is van Magnolia. De tekst is gemaakt met een stempel van Marianne Design. De grote zilveren ster vond ik weer goed bij de kaart passen en heb ik in de hoek vast geniet. Nog wat poststempels en klaar is Kees. Hopelijk is de kaart inmiddels aangekomen. Ik ben benieuwd of deze scrapper in de dop er wat inspiratie uit kan putten.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Alles met en over kleuren met Derwents - Elfstedentocht/ijs
- Sweet Sketch Wednesday - Sketch
- It's a Magnolia Challenge - Maak een winters kaartje

22 opmerkingen:

  1. Oh Sanne, stuur wat scrap-energie en tijd naar Dongen toe! Dit kaartje is ook weer een plaatje.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan ! superleuke kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Sanne, wat een schitterend kaartje zo. Wist je dat je met alleen Derwent C640 ook een heel mooi effect krijgt.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had em al gezien op FB, wat is ie weer gaaf!! Snap je voorliefde voor het zwarte potlood, je kunt er prima mee overweg! En supercombi met dit papier, erg mooi!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik denk dat ze hier wel inspiratie uit kan putten, wat een pracht exemplaar! Zo mooi weer ingekleurd met de zwarte? potlood!! TOP!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt knap hoe je die zwart/witte kaarten maakt! Super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze Tilda's toch mooi ingekleurd met alleen je zwarte potlood!
    Prachtige kaart!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How beautiful, I love it colored with your black pencil! First time seeing this done. Lovely papers and love your flowers and star. Thanks for playing at Sweet Sketch Wednesday.

    Patti SSW/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Don't be sorry want ze blijven echt geweldig, die zwart-wit afbeeldingen! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan vind ze niet alleen leuke afdrukjes in de brievenbus, maar ook deze schitterende kaart!
    Je mag je zwarte potlood blijven gebruiken hoor wat mij betreft!
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Sanne, wat een ontzettend mooi kaartje is dit geworden.
    En wat heb je het afdrukje schitterend ingekleurd.
    Maak jij maar meer zwart/witte kaarten. Ik kom wel genieten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! That Tilda is outstanding colored like you did. I know that is a real talent to do that and achieve what you did. The papers are dramatic and lovely - just perfectly compliments your wonderful colored image. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
    Sharon, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your papers but especially love how you colored your image with pencil. It is gorgeous and very well done. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just beautiful and so is the color combination and gorgeous embellishments! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowza, this card is stunning! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh how I love your sweet embellishments. Your colors and and image so SWEET!!! Have a sweet day!!! Arlana@SSW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Sanne, I do love your card and I love how you coloured Tilda with pencils. I used pencils long before I bought copic's. I love using both. I just adore your card and you wonderful design papers and embellishments. Great card and thanks for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg mooi hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! This card is absolutely stunning, the image is fab. Thanks for joining us @ Sweet Sketch Wednesday :)

    Genevieve DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. dank je wel voor je deelname aan IAMC.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!