zaterdag 7 januari 2012

Hiep hoi!


Lieve allemaal, het maken van een niet-vierkante kaart beviel schijnbaar zo goed, dat ik me aan nog een niet-vierkante kaart heb gewaagd. Ik zag de te gekke sketch bij Challenges For You en had er meteen een idee voor. Ik maakte al eerder een uilenkaart en die beviel jullie zo goed, dat het zonde is om er niet vaker een te maken. Dus bij deze! De kaart is gemaakt van het leuke papier van Eline's Winterhuis (Happy & Bright en Pale Pastels). Het is zulk druk papier, dat ik het vaak niet kan gebruiken. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Maar bij sketches als deze lukt het prima. Ik heb de uiltjes uit het papier geknipt en met 3D-foam op het rustigere papier geplakt. Over de breedte van de kaart heb ik touwtjes geplakt, zodat het lijkt of de uiltjes erop zitten. Bij de overgang van het papier heb ik lintjes in de kleuren van het papier geniet. Daaronder heb ik een tekst geplakt. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ze zijn bewerkt met Paper Glaze. Vandaag gaan we weer klussen hier in huis: lampen en de kapstok ophangen, de trap verven, het lekkage-gat dichten... Morgen ben ik terug met mijn DT-bijdrage voor Anyone For Anya. Hopelijk tot dan!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

23 opmerkingen:

  1. Aww.. So adorable! The owls are too cute.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is superleuk ! lekker kleurrijk, mooi gedaan,
    grtjs, matina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt je super om geen vierkanten kaarten te maken. Het idee met het touw is heel leuk en de uilen zijn geweldig geworden.
    Vee plezier vandaag met het klussen en succes met het maken van de lekkage.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke uitwerking van de sketch! Lekker vrolijk en die uiltjes zijn zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaa, het is een superleuk kaartje. Ik ga even iets anders bedenken bij de sketch, want je raad het al... :P
    En inderdaad, een kaart hoeft net persé vierkant te zijn. Doordat deze rechthoekig is, komt alles goed tot zijn recht!
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!
    Ik wordt helemaal vrolijk van de uiltjes.
    Leuke sketch!
    Groetjes ELlie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalig vrolijke kaart zeg! Heerlijk. De uiltjes vind ik helemaal te gek! Leuk ook de touwtjes en nietjes als detail.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart zeg, erg leuk met de uiltjes op hun lijntje! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje zeg!
    Heerlijk vrolijke kleurtjes en die uiltjes zijn geweldig.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een te gekke kaart. zo lekker vrolijk en je uiltjes zijn cute
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kaart Sanne!
    Nog een fijn weekend en gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje, Sanne! Die uiltjes op de lijntjes zijn samen met, de vrolijke kleuren echt een onwijs leuke kaart geworden! Heel leuk dat je weer met ons meedoet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet dat ik er verstand van heb, want heb nog maar aan één challenge meegedaan, maar wat mij betreft is deze kaart minstens een top 3 notering waard! Supervrolijk, ondanks het drukke papier een mooie balans en goed bedacht met die touwtjes als takken, helemaal goed!
    Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, dit papier is idd heel druk maar alleen voor die uiltjes zou ik het al kopen :) Ik vind je kaart super geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het kaartje is gaaf geworden! Ik heb zelf deze sketch ook gebruikt. Leuk om te zien dat dat zulke verschillende resultaten kan opleveren!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan met dat drukke papier. De kleuren zijn wel lekker helder. Zo geeft het een vrolijke touch aan de kaart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sanne

    Ik heb hem pas ook voor mijn verjaardag gekregen,maar had voor kerst de boeken van Eline's huis gekregen.Wil graag home-decoratie dingetjes gaan maken.Dus ga er ook hopelijk binnenkort mee aan de slag.
    Maar het is trouwens een super kaartje wat je gemaakt hebt!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is inderdaad druk papier, maar in deze combinatie gaat dat errug goed Sanne. Vrolijke boel!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Sanne, ik zie hier weer een winnaar in wording!
    Hij ziet er echt héééééél leuk en vrolijk uit!
    Het lijkt me inderdaad moeilijk papier, maar je hebt er weer iets ongelooflijk mooi van gemaakt.
    En echt zo leuk dat die uiltjes op het touw lijken te zitten.
    Veel succes met de challenge!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart Sanne en die uiltjes zijn oooooowl zooooo schattig!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart!! Die uiltjes zijn helemaal te gek, zo gaaf hoe je ze laat "zitten" op dat touwtje!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!