zaterdag 21 januari 2012

Liftchallenge #8


Oh jongens toch, wat hebben de dames van Liftchallenge weer een leuke liftkaart uitgezocht! Ik was er helemaal verliefd op! Ik heb er mijn eigen versie van gemaakt, zie hier! Hij is voor iemand die in verwachting is van haar eerste kindje. Ze weet (nog) niet of het een jongetje of een meisje wordt, vandaar wat neutrale kleurtjes. Ik heb met lieve pasteltinten gewerkt, want dat past wel bij de gelegenheid. Het papier is van Marianne Design (Eline's Babies). Ik heb heel veel randjes met de hand gestikt en bewerkt met Distress-inkt. De doily is gemaakt met een stans van Marianne Design. Het randje is gemaakt met een pons van Martha Stewart. De vlinders zijn gemaakt met een mal van Joy. De swirl heb ik zelf gemaakt van steentjes. Ze zijn bevestigd met de Hotfix-applicator. Jeetje wat een karwei was dat. Het maken van de stiksteekjes trouwens ook. Toch geeft het echt iets extra's. De tekst is gestempeld op een stuk witte cardstock. Die heb ik uitgesneden met een Nestabilitie. Ik ben zelf erg tevreden over de kaart, vind hem erg lief. Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik heb een weekend 'vrij'. Heerlijk! Ik wens jullie ook een zalig weekend!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Liftchallenge #8

22 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs mooi kaartje! Fantastisch gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaart van de liftchallenge is inderdaad mooi, en jouw uitwerking is prachtig! Die stiksteekjes en de steentjes zijn de moeite echt wel waard, wat een mooie details. Ik was ook met een kaart voor de liftchallenge aan het stoeien, maar bij mij wil het nog niet zo lukken. Benieuwd wat het wordt! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een echte 'sanne' kaart ! mooi gemaakt, leuke papiertjes blijven het he ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw variant is ook erg leuk!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Sanne. Prachtig die lieve zachte kleurtjes. Helemaal voor de bestemming waar jij h'm voor gemaakt hebt!
    Leuk dat je weer met de liftchallenge meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. D'r zitten heel wat uurtjes werk in, maar deze uitvoering is erg geslaagd! Mooi in die lieve kleurtjes! grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot weer Sanne. Mooie kleurtjes bij elkaar. Heel lief kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook zo'n leuke lift !!!
    Je kaartje is erg schattig geworden, leuk.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoes van ene kaart, Sanne! Heel mooi gedaan met de zachte tintjes en de doily! Mijn dat je weer meedoet met ons.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne!!

    Wat een super lieve kaart heb je gemaakt.
    En wat heb je een mooie zachte tinten gebruikt! Hij ziet er super uit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n beauty. Leuk gemaakt Sanne. EN ik vind het zo leuk om die verschillende liftkaarten te zien. Hoe iedereen die naar zichzelf vertaald.
    Mooi papier en kleuren heb je uitgezocht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja weer een echte Sanne zo mooi zeg in die pasteltinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sanne, je schrijft het al op je kaart: GEWELDIG! ziet er weer super verzorgd uit! leuk dat je de liftchallenge weer bent aangegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's weer een heuse Sanne! Ik moet er ook maar eens gaan kijken, want ik zie zoveel gelifte kaarten voorbij komen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een heel lief en zoet kaartje is dit Sanne! Heel mooi gelift!

    Fijn weekend verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie lift zo in die pastelkleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, wat een beauty van een lift!! Schitterend met die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig zo in die pasteltintjes Sanne!
    Superleuke lift dit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een supermooi & lief kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!