dinsdag 31 januari 2012

GOUD


Onze kat Beau is al een tijdje ziek. Hij spuugt al ruim een week, dus gisteren heb ik toch maar even de dierenarts gebeld. Ik mocht meteen langskomen met Beau. Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Beau heeft een keelontsteking met koorts. De dierenarts heeft hem een spuitje gegeven (nee, niet hét spuitje gelukkig) met ontstekingsremmers en pijnstillers. Hopelijk knapt ie daar een beetje van op. Toen ik thuis kwam met hem, heeft ie lekker liggen slapen. Hopelijk rent hij straks, als ik thuiskom van mijn werk, weer lekker rond door het huis. Ik vond het wel zielig hoor, slik!

Hier is mijn laatste deelname aan de challenges van Challenges For You. Ze stoppen niet helemaal met het challengeblog, maar er gaat wel een hele boel veranderen. Ik vind het echt zonde, want dit was absoluut mijn favoriete challengeblog! Het is nu challenge nummer 43 en ik denk dat de challenges die ik gemist heb op één hand te tellen zijn. Afijn, de laatste challenge was weer een fantastische sketch en dit is mijn uitwerking daarvan. Ik heb hem gemaakt voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is, wat een mijlpaal. Het papier is van Marianne Design. De tickets zijn gemaakt met een stempel van Marianne Design. De bloemetjes met een mal van Joy. De letters en cijfers zijn gemaakt met een stanslat van Tim Holtz. Ik heb verder weinig aan de kaart toegevoegd: wat letterstickers, houten hartjes en een poststempel. Tot ziens, Challenges For You. Morgen ben ik terug met een kaartje voor valentijn.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

15 opmerkingen:

  1. Je kaart is tof geworden!
    Zielig hè als je kat ziek is!! Hoop dat het weer wat beter gaat!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat vervelend voor die lieverd!
    Loopt de hele week al rond met wat achteraf blijkt een keelontsteking en koorts.
    Tja soms zou je willen dat ze konden praten zodat je wat eerder weet wat er aan de hand is.
    Maar nu gaat het vast snel beter en rent hij weer lekker rond in huis.
    Je kaart is prachtig geworden en 50 jaar getrouwd is zeker een mijlpaal.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk knapt Beau snel op! En je kaartje is weer super leuk. Lekker strak en toch veel dingetjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje en hopelijk is Beau weer wat opgeknapt want ene ziek huisdier is zoo zielig.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw, kaartje mag er ook weer zijn!
    Tja, zo zielig als je huisdier ziek is. Hopelijk knapt ie snel op!
    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het ook jammer dat ze met de wekelijkse challenges stoppen! Mooi kaartje Sanne. Oooh wat is het toch zielig als een huisdier ziek is, hopelijk knapt Beau snel weer op!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Arme beau, hoop dat hij gauw weer is opgeknapt.
    Je kaart vind ik hartstikke leuk. Mooie uitwerking van de schets Sanne!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw uitwerking van de sketch van CFY is super!
    Sterkte met Beau, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je kaart voor de laatste challenge voor CFY! Erg leuk dat je meedoet! Maar ja, aan alle dingen komt een eind en ze gaan door op een andere manier, wie weet hoe leuk je dat weer vindt! Prachtige kleurtjes, een van mijn favoriete combi's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vergeet ik nog.... Sterkte met je kat, mooie naam heeft hij trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is gaaf, het gouden paar zal aangenaam verrast zijn! Toch maar goed dat je met Beau naar de dierenarts bent geweest, hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie ook weer genieten van een goede nachtrust.
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is Beau er al wat beter aan toe? Konden ze maar praten dan is het niet altijd zo gissen...
    Je kaart is erg mooi en stijlvol, het gouden paar denkt daar vast net zo over!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje voor een gouden paar Sanne, heel mooi gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mmmmmm......en je hebt niet samen met Colien zitten knutselen?
    Grappig dat jullie allebei dezelfde sketch hebben uitgewerkt. Deze van jou is ook al zo leuk. Ben benieuwd welke challenges er maandelijks gaan komen bij CFY...

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Leuk de letters goud in combinatie met 50 jaar getrouwd.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!