donderdag 5 januari 2012

Liftchallenge #7


Jeetje, hebben jullie ook allemaal zo slecht geslapen? Wat ging het tekeer buiten hè? Ik vond het een beetje akelig hoor. Dinsdag is de schutting van de buren helemaal omgevallen. Ik zag het gebeuren en bedacht in een 'split second' dat ik mijn auto rap van de oprit moest halen. Toen die aan de kant van de weg stond, brak de schutting doormidden en viel hij op onze oprit. Mijn auto was zo plat geweest als een dubbeltje. Toen ik gisteravond thuis kwam, riep ik de kat naar binnen. Ze kwam maar niet en dat vond ik maar niks. Ik heb daar een hele poos in de stromende regen gestaan: roepen, met de brokjes rammelen, niks. Het arme beest zat daar ergens in de stromende regen in de storm, dacht ik... Toen ik me omdraaide zat ze me in de deuropening aan te kijken: wat sta je daar nou met je brokjes te rammelen, ik ben hier hoor! Zat ze gewoon binnen...

Afijn, even over mijn kaart van vandaag. Een aantal vrienden van ons gaan samenwonen/verhuizen. Er moeten dus weer wat kaartjes gemaakt worden. Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de liftkaart van de Liftchallenge. Het was een hele uitdaging voor me. Ik maak bijna altijd vierkante kaarten en dat was de liftkaart niet. Bovendien was de kaart redelijk clean and simple. Maar goed, uiteindelijk ben ik best tevreden over het resultaat. De kaart is gemaakt van kraft cardstock en designpapier van Echo Park (Life is Good). De rozet is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Op de rozet heb ik een poststempel van Marianne Design gelaatst. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hadden jullie trouwens ook al gezien dat ik weer in de top 3 terecht ben gekomen bij Challenges For You? Ik was weer aangenaam verrast... en trots! Nu ga ik even de was doen en de kerstboom opruimen. Wie weet kan ik vanmiddag dan nog even aan de knutsel.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Liftchallenge #7

11 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, je kaart voor de liftchallenge! De tekst op de zijflap staat er gaaf op!
    Haha, leuk verhaal over de poes in de storm. Maar met die auto had je een vooruitziende blik!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt heel erg leuk!!
    Het waait hier ook verschrikkelijk! Wij hebben rolluiken en die klappen dan zo, daar voornamelijk van wakker gelegen vannacht haha!!
    fijne dag en liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik moest erg lachen om het verhaal van je kat, ik zie haar koppie al helemaal voor me terwijl het baasje met de brokjes staat te rammelen. Hier valt het gelukkig wel mee met het weer, als je binnenblijft tenminste ;-)
    Ik vind je uitwerking van de liftchallenge erg mooi, vooral de rozet komt echt helemaal tot z'n recht op deze kaart!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar je verhaal van je kat. Ook ik zoek die van mij wel eens omdat ik ze dan nergens in huis kan vinden en dan blijken ze achteraf ook allang ergens in huis verscholen te zitten.

    Maar over je kaartje hij is weer leuk hoor...

    Via jouw link van challenge voor ging ik ook even op de blog kijken, zie ik dat ik ook een prijs heb. ;)
    Altijd leuk!

    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk voor je auto! En je kaart is zeker erg leuk geworden Sanne! Leuk papier heb je gebruikt ook. zeker die glitters doen het goed.

    Bedankt voor het meedoen weer en tot de volgende challenge. En Oja gefeliciteerd met je top 3 bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo een persoonlijke uitdaging. Je hebt goed je best gedaan.....want hij is super.
    Ik heb van de storm niks gemerkt. Ik sliep als een blok.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uitdaging geslaagd hoor... Heel erg mooi geworden!
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi lift met erg leuk papier! Je tekst is leuk zo aan de zijkant!
    Ha, wat kunnen die poezeloetjes je bezig houden niet!! Mijn kat kwam ook maar niet, en was écht buiten (haha), maar gelukkig uiteindelijk wel!
    Met je auto had je mazzel zeg!
    Bedankt dat je met ons meedoet hè?!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die storm was me wat he! Ik ben wel eventjes een paar keer wakker geweest.
    Je kaart is mooi. Prachtrozet Sanne! Leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat verhaal van je kat herken ik helemaal :) Leuke lift is het geworden! Dit papier past natuurlijk perfect bij verhuizen/samenwonen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!