vrijdag 6 januari 2012

Knutsel & Zo-slinger


Het is weer vrijdag, Knutsel & Zo-dag! Deze keer heb ik een slinger gemaakt. Hij is gemaakt van een chipboard-album. Ik heb het album losgehaald en alle bladzijden beplakt met het gave papier van 4Heures37. Zo zie je dat je met zo'n album veel meer kan dan je denkt.


Zo zien de 'vlaggetjes' er in het groot uit. De glitters op de chipboard-letters vallen zo ook lekker op.

Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Maya Road mini-album (te vinden onder 'albums')
- Designpapier van 4Heures37 uit de lijn 2, allée des ateliers (te vinden onder 'papier')
- Straw cardstock (te vinden onder 'cardstock')

Uit eigen voorraad:
- Chipboard-letters
- Glitter
- Parelkoord
- Touw
- Bolletjestouw


Ga vandaag ook even een kijkje nemen bij mijn maatje Judith. Zij heeft iets gemaakt in een totaal andere kleur. Erg gaaf! En neem zeker ook een kijkje in de webwinkel van Knutsel & Zo. Er zijn weer allerlei leuke nieuwe spulletjes binnen en dat tegen leuke prijsjes. Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie gegeven. Tot morgen!

16 opmerkingen:

  1. Oh wat een gaaf idee! Erg leuk om als cadeau weg te geven, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK!!!! Ziet er echt heel tof uit!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Wat een ontzettend leuk idee om het boekje uitelkaar te halen, en er zo'n super ;leuke slinger van te maken.
    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee om het boekje zo te verwerken! Het is een gave slinger geworden, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Sanne, superleuk joh.

    Geniet nog effe lekker van je vrije weekend.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sanne, zal ik je eerlijk vertellen dat ik nog niet had opgemerkt dat je het boekje uit elkaar had gehaald. Muts dat ik ben zeg! Je slinger is echt superleuk!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke slinger Sanne! Leuk weer eens een andere vorm als slinger. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke slinger. Die komt zeker ooit ergens in het raam te hangen.
    Fijn weekend
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave slinger!
    Echt top gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh wat is ie leuk Sanne!! Super idee om het boekje op deze manier te gebruiken!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gaaf sanne weer is anders dan een standaart vlaggenlijntje , erg mooi hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sanne,
    Wow, dit is een top idee! Wie denkt er nou aan om een boekje op deze manier te verwerken? Dat is gaaf!

    Ik ben lang uit blogland geweest, maar jij was niet te stoppen (-: Hele leuke, vrolijke, verschillende kaartjes heb je in je vakantie gemaakt!
    En vandaag aan de 'knutsel' in huis, morgen nog een dagje en dan weer naar school. Geniet van het weekend!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!