vrijdag 20 januari 2012

Scrapbook in a Tin (deel 1)


Hè hè, het is eindelijk weer Knutsel & Zo-vrijdag! Vandaag laat ik iets te geks zien. Bij Knutsel & Zo verkopen ze namelijk een 'Scrapbook in a Tin', een leuk blikje met daarin een klein boekje wat je kunt beplakken en versieren. Ik vind ze zo grappig. Dit is de buitenkant van het blikje (die je overigens ook in de ronde variant kan krijgen). Ik heb het blikje versierd met leuke papiertjes, een rozet en de naam van mijn kleine nichtje Zsofi. Het scrapbook is namelijk voor haar (en haar ouders). In het boekje komen allerlei foto's van de kleine meid, maar... Het doosje gaat pas over twee weken open. Dan laat ik de binnenkant zien! Nog even geduld dus.


Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Scrapbook in a Tin (te vinden onder 'albums')
- Designpapier van 4heures37 uit de lijn 2, allée des ateliers (te vinden onder 'papier')
- Rub-ons van Marianne Design (te vinden onder 'rub-on')
- Tekststempel Marianne Design - Eline's Babies (te vinden onder 'Marianne Design')

Uit eigen voorraad:
- Rozetstans Tim Holtz
- Letterstans Sizzix
- Paper Glaze
- Glitter
- Distress-inkt

Mocht je nog even tijd hebben, ga dan ook even bij DT-maatje Judith aan. Zij heeft voor vandaag ook weer iets leuks op haar blog gezet. En wie weet hebben Karin of Didy ook nog wat voor jullie in petto. Over twee weken ben ik weer terug met deel 2 van dit project. Tot die tijd komen jullie hier vast nog het één en ander tegen.

13 opmerkingen:

  1. Ooh, Sanne, de versiering van het blikje ziet er al mooi uit. Ik ben ervan overtuigd dat de rest net zo leuk wordt!
    Spannend...
    Fijne dag! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee Sanne en mooi gepimpt! ben benieuwd naar de inhoud:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n blikje, mooi versierd! Ben wel nieuwsgierig naar de binnenkant, want ik begrijp dat je met foto's aan het scrappen bent geweest...We krijgen over 2 weken vast weer mooie plaatjes te zien :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik erg mooi Sanne. De kleuren, de rozet en ster. Prachtig gedaan!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi gedaan! helemaal toppie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje is dit geworden Sanne. En ik ben heeeeeeeel benieuwd naar de inhoud!!! {Hoezo nieuwsgierig??}

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, ben nu al benieuwd naar de inhoud!
    Trouwens wat een aparte naam om de naam zo te schrijven, wel heel origineel!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh Sanne, de bovenkant van het blikje is al supermooi, ben benieuwd straks naar de inhoud ervan!

    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gemaakt
    Ik denk dat Lieke en Remco het erg mooi vinden.Ook de kleine Zsofi zal het later wel waarderen.Ben erg benieuwd hoe je de foto s verwerkt hebt. Groetjes pap en mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gepimpt blikje Sanne.....
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er alvast veelbelovend uit! Tof gedaan, ben al benieuwd naar de inhoud!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent ook van alle markten thuis. Hoe mooi is dit weer gemaakt.
    Mooi papier en het combineert allemaal weer geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een geweldige kaart, Sanne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!