woensdag 11 januari 2012

Thanks


Zo, vandaag een lekker vol kaartje. Ik heb hem gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is een oudje (Eline's Huis), maar ik vind deze papierlijn nog steeds erg mooi. Tilda komt uit de nieuwste collectie van Magnolia (Sweet Crazy Love). Ik heb haar ingekleurd met Derwent-potloden. De kaart is flink versierd. Rechts bovenin de hoek heb ik een postzegel geplakt. Deze heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D-foam opgeplakt. Links bovenin de hoek heb ik een labeltje gehangen. Deze is gemaakt met een stempel van Eline's Huis. Ik heb er met een kreukellintje en een touwtje een vogelhuisje aangehangen. Dit vogelhuisje is gemaakt met een nieuwe mal van Marianne Design. Ik vind deze malletjes zo leuk! Helaas is het vogelhuisje op deze foto niet zo goed te zien. Rechts onderin de hoek heb ik wat bloemetjes geplakt. Ik heb er wat hartjesswirls, gemaakt met een mal van Magnolia, achter geplakt. Links onderin de hoek heb ik letterstickers geplakt. Ik heb een stempel erbij geplaatst. Ik vind het zelf wel een leuk kaartje geworden, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Hier nog even een foto van onze lieve Mika. Zo ligt ze altijd naast me op haar Fatboy als ik aan het knutselen ben. Gezellig hè?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Stamp Lovers - Use Kraft
- Magnolia Down Under Challenges - Anything Goes
- Totally Tilda Challenges - Thank You

28 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig, echt een liefie met die zachte kleuren!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOHHH wat een bjoetie van een kaart, ik vind dat meisje ook zo lief.
    Echt een TOP kaart.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi Sanne! Jammer dat dit papier niet meer verkocht wordt. Ik vind het zoooo mooi!
    Gezellig dat gezelschap tijdens het knutselen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtig kaartje!
    Het papier is echt super, maar lees hierboven dat het helaas niet meer te koop is. :(
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk boelige kaart! Veel mooie details en zo leuk ook die postzegel ertussen. Ben gek van dat papier, dus wat mij betreft mag je het nog lang gebruiken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou wel van deze stijl, lekker druk!
    mooi hoor!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit papier ook zo mooi, gelukkig heb ik nog wat velletjes dus kan nog even vooruit! Wat heb je een gezellig kaartje gemaakt, leuk met vele verschillende details. De nieuwe mallen van Marianne zijn gaaf, heb net een bestelling gedaan bij Knutsel&zo, wacht in spanning af. Gezellig dat de poes bij je ligt als je aan het knutselen bent enne benieuwd naar je uiltjeskaart!

    Liefs,Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart Sanne!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Sanne!
    Mooi hè de nieuwe stempels van Magnolia....
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jawel, helemaal mooi ! super, die kleurencombo, ik hou daar wel van !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is schitterend Sanne,
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekker vol kaartje met lieve vrolijke kleurtjes! vind die letterstickers ook zo leuk, ze passen er helemaal bij!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dit is weer een echte 'Sanne-kaart'! Ondanks dat er veel materialen op zitten, is het toch rustig, goed gedaan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gedaan Sanne. Wat een mooie layout. Heerlijk in deze kleur.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje en veel leuke details! En de kat geniet er evenveel van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaartje!!!! Ik houd van vol en druk haha
    En heerlijk je beestje naast je, is hier ook altijd zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg, Sanne! Vooral de kleuren zijn prachtig. Wat gezellig dat Mika zo bij je ligt als je aan het scrappen bent. Onze Breezer is op 1 januari 's middags naar buiten gegaan en sindsdien hebben we haar niet meer gezien. Snif snif. Ze lijkt trouwens sprekend op jullie kat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Sanne
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je blijft maar komen met mooie kaarten Sanne! Mooi papier en gezellig gezelschap zie ik:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh your card is so gorgeous, I love your new Tilda:-) and your colouring is so lovely:-) Thanks so much for playing along in Magnolia Down Under's first challenge for 2012.
    Hugs
    Karen
    xxx
    P.S Your cat looks so cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Sanne, wat een ontzettend lief kaartje. En wat is deze Tilda leuk!!!!
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hartsikke leuk kaartje. Ondaks dat het zo vol is, is het een mooie eenheid. De roosjes zijn zo "adorable"!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig kaartje Sanne!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a sweet card, thank you for joining in our 'Thank you' Challenge at Totally Tilda.
    hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, een fatboy voor de kat, dat is nog eens een goed idee :) Ik vind je kaartje superleuk geworden! Ben idd zelf ook helemaal weg van het vogelhuisje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HOi Sanne,

    Volgens mij wordt je scherp in de gaten gehouden :) wahaha wat gezellig dat je kat er is tijdens het knutselen.
    Ik vind dat je een topper van een kaart hebt gemaakt!! Lekker vintagepapier gebruikt en een mooi magnoliaatje :) prachtige combi.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. absolutely gorgeous!!
    Thank you so much for joining the kraft challenge at MSL!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!