dinsdag 24 januari 2012

Dream


Wow, weer nieuwe volgers erbij! Wat gaat de teller opeens hard! Welkom allemaal. Hopelijk zien jullie leuke dingen voorbij komen hier. Ik zag weer een leuke sketch. Ik ben daar mee aan de slag gegaan. Voor deze kaart heb ik papier van Eline's Winterhuis gebruikt. Ik wilde graag deze leuke Tilda, uit de nieuwste collectie van Magnolia, gebruiken voor de kaart, maar ik vond haar zo vreemd zitten. Vandaar dat ik de vogelkooi van Tim Holtz heb gebruikt. Bovenaan de kooi heb ik nog een klein vogelhuisje van Marianne Design gehangen. Het vogeltje wat erbij hoort, zit naast Tilda. Aan de linkerkant van de kaart heb ik kant en lint geniet. Het ticket is van Tim Holtz en daar bovenop heb ik een strikje geplakt. Natuurlijk heb ik ook weer wat poststempels verwerkt. Later vandaag ben ik terug met een ander Magnolia-kaartje. Hij heeft totaal andere kleurtjes. Hopelijk ben je nieuwsgierig genoeg om weer even aan te wippen!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- The Official Magnolia Inspiration Challenge - Sketch plus use fabric

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Sanne!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig, wat een leuk vogelhuisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geheel! Mooi ingekleurd ook!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WaT een lief kaartje! Mooi ingekleurd, en hele mooie embellishments gebruikt. Het past allemaal goed bij elkaar zo.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, mooi kleurtjes.

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk weer Sanne! Ik heb deze vogelkooi ook, maar gebruik hem eigenlijk te weinig! Moet ik maar eens snel veranderen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een echt mooi, typisch 'sanne' kaart ! super !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zo met die beide vogelkooitjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Leuk zo met je kooitje(:

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Sanne!!
    GEWELDIG! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!