woensdag 25 januari 2012

Happiness


Vrienden van ons krijgen volgende week de sleutel van hun eerste eigen huis. Ze gaan er voorlopig nog niet wonen, want in juni wordt er eerst nog getrouwd. Dan is het toch leuk om alvast een kaartje in de brievenbus te vinden, dus ik zorg dat deze kaart na het ophalen van de sleutel in de bus ligt. Het is een lekker druk kaartje geworden, want daar hou ik wel van. De kaart is gemaakt met papier van Eline's Huis. Het afdrukje is van Marianne Design (Don & Daisy). Ik heb dit schattige stel met Derwent-potloden ingekleurd. Het labeltje is gemaakt met een stempel van Marianne Design. Ik heb er met kreukellint en een touwtje een vogelhuisje (ook van Marianne Design) aangehangen. Op het labeltje heb ik het huisnummer geplakt. Boven het afdrukje heb ik wat bloemetjes geplakt. Er komt een leuke klimop achter vandaan (Marianne Design). De tekststempel komt van de Action (volgens mij is het eigenlijk een Kerststempel). Ik heb de tekst in een kader van Tim Holtz geplaatst. Het kader is met brads bevestigd. Verder heb ik nog een leuke postzegel opgeplakt. Ik heb er een hartjesswirl (Magnolia) achter vandaan laten komen. De poststempels maken het kaartje af. Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit zooitje ongeregeld vinden.

Gisteren ging ik 's avonds nog even lekker naar de Zumba. Ik liep nietsvermoedend naar mijn sporttas en het volgende was aan de hand:


Die kleine Beau van ons wilde mee! Nadat ik wat foto's had gemaakt, heb ik hem toch maar uit de tas gehaald, maar hij kroop zo weer terug. Ik lijk zo net Paris Hilton, hihi.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Marianne Design Challenge Blog - Alles mag
- A Gem of a Challenge - Sketch

25 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje, mooie kleuren en mooi ingekleurd. Lief kat in jouw tas!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne. Ik vind het in ieder geval een hele mooie ongeregelde zooi :) Je kaartje is weer prachtig geworden!
    Je hebt trouwens ook een leuke tas :) Niet moeilijk dat jouw kat daar zo'n fan van is.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. agossie wat een droppie!!Die Beau van jou :D
    En je kaart vind ik HELEMAAL leuk!
    Dat plaatje, echt zo schattig!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Sanne,

    wat een heerlijk ondeugende poes heb je! Hahaha....Je kaart is superleuk! Tuurlijk leuk om alvast een kaart te vinden. Het is toch een mijlpaal, een sleutel krijgen van je eerste eigen huis. Het zijn prachtieg kleuren bij elkaar en de stempel is hel erg lief!!

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Sanne
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sanne.
    En wat een droppie daar in je tas, ja het is de geur in je tas wat erg aantrekkelijk is voor deze lieverd.
    Trouwens wij hebben er een thuis die overal in gaat zitten, maakt niet uit van wie het is, als het open staat springt ze erin en krijg haar er dan maar uit hihihi.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje en lekker veel mooie dingen op te zien!! Ach wat een scheet die Beau, had waarschijnlijk ook zin in een lesje Zumba:)

    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje en we staan gezellig naast elkaar bij Marianne Design :)
    Haha, had Beau-in-je-tas al gespot op FB. Grappig dat katten elke tas of doos meteen zien als een gezellig plekje. Jammer dat ie niet mee mocht :P
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieverdej ! mooie kaart,lieve kat !
    heb me net deze stempel aangeschaft, bedankt voor de inspiratie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje!!!
    En wat een leuke stempel!!!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een hele mooie kaart Sanne! Die kader van Tim heb ik ook en gebruik hem echt te weinig. Ook zie ik die leuke label weer voorbij komen. Welke set van MD zit die op?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk stempeltje! Je kat zit daar toch geweldig en wou gewoon gezellig mee naar de zumba!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Sanne, wat een prachtig verhuiskaartje is dit geworden zeg, zo leuk gecombineerd! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij MD. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk afdrukje is dit. En wat bedoel je met zooitje ongeregeld? Ik vind hem geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk kaartje Sanne heerlijk vanalles erop, leuk om dit in de bus te krijgen!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, dat doet die van ons ook wel eens! Grappig, want ik heb ook dezelfde tas als jij! Je kaartje is ook erg leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Paris, tof kaartje! Haha grapje, Paris kan vast niet zo mooi scrappen als jij, hij is weer leuK!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie "romantische " kaart...Zoveel details en prachtige kleuren. Was leuk om op je blog te kijken.
    Ciao uit Italie van Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Sanne! Super leuke stempel ook.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je toch allemaal weer super leuke dingen op je blog staan!!!!
    Ga vooral zo door!!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverd! Mooi beestje. Ik geniet ook enorm van de kaarten die je maakt en raak er door geïnspireerd. Ga zo door. Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha ha, jullie Beau. Onze Pinky vindt het ook leuk in de sporttas. Laatst was hij bijna mee gegaan naar de voetbal (-:

    Sorry, dat ik de laatste dagen niet gereageerd heb. Ik kijk wel zo vaak mogelijk.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is really beautiful :) Love the colouring and composition...and the cutie in your bag ;) hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card, beautifully coloured and love all the embellies. Thank you for playing along at AGOAC this time. hugs Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!