donderdag 19 januari 2012

Time to Party!


Zoals beloofd vandaag weer een kaartje met een zwart/wit afdrukje. Het vorige kaartje was wat stoerder met die Tilda in het tijgerpak. Dit kaartje is wat liever. Ik had dit afdrukje al eens eerder gebruikt, bij een hele vrolijke kaart. Nu zie je dat hij bij andere kleurtjes ook leuk uitkomt. De kaart is gemaakt met kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Little Black Dress). Het witte cardstock heb ik bewerkt met verschillende embossingmallen en Distress-inkt. Van het kraft heb ik een doily gemaakt met een mal van Marianne Design. Ben er zo blij mee! Van wat restjes kraft heb ik vlaggetjes geknipt. Ik heb er letters opgestempeld. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik enkel met een zwarte Derwent-potlood ingekleurd. Het is zo leuk om te doen! Achter het afdrukje heb ik wat juteband geniet. De kaart is versierd met een grote zilveren ster, wat kleine houten sterretjes, letterstickers en een poststempel. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Morgen is het weer Knutsel & Zo-dag. Kom je even kijken naar (deel 1 van) mijn nieuwste projectje?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Magnolia Lovers - Verjaardagskaart in de kleuren kraft, wit en één andere kleur én gebruik een embossingmal
Stamp With Fun - Sketch

17 opmerkingen:

  1. Deze kleuren combinatie vind ik heel erg mooi!!Mooi gemaakt!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk en lief kaartje ! erg mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, in een woord: PRACHTIG!!!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee daar ben je weer en wat een geweldig mooi kaartje is dit!! Deze valt vast in de prijzen, vind hem zo mooi ingekleurd en de combinatie van papier en details..............super!!!

    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is supers geworden. Het inkleuren met zwart gaat je goed af. Heel mooi gecombineerd met dit papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Sanne! Zo mooi ingekleurd met derwent, dat doe ik je niet na... Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super kaart Sanne, wat een prachtig kleurwerk!!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer leuk Sanne!
    Mooi zo in zwart/wit!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een prachtige kaart en zo mooi ingekleurd, echt heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Sanne... Dat een afdrukje met alléén zwart zo mooi kon zijn had ik niet verwacht! Je hebt zwarte talent meid:-) Moet het ook es gaan proberen, maar kom tijd te kort:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat mooi zo ingekleurd met alleen zwart! En die combinatie met kraft is ook super, heel mooi! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongeloofelijk knap gedaan. Ga ik ook een keer proberen om zo te kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sanne,

    Dat ziet er leuk uit.
    Mooi gemaakt hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!