maandag 9 januari 2012

Owls


Bedankt voor al die leuke reacties op mijn uilen-kaart van vorige week! Ik zag de sketch van Card Patterns en dacht: daar zitten ze weer! Dus ik heb dat vrolijke papier (Eline's Winterhuis) maar weer uit de kast gehaald. De uiltjes heb ik uit het papier geknipt en met 3D-foam opgeplakt. Ik heb er een touw onder geplakt, zodat het lijkt alsof de uiltjes op het touw zitten. Voor de rest heb ik alleen wat stempels van Marianne Design gebruikt. Het is een simpel kaartje, maar wel erg vrolijk. Ik ben meteen maar door gegaan met dit papier. Het resultaat zie je van de week. Ik wens jullie nog een fijne avond. Morgen ben ik terug met een totaal andere kaart.

Thanks for all the nice comments on my owl-card last week! I saw the sketch from Card Patterns and thought: there they are again! So I used the happy and bright paper (Eline's Winterhuis) again. I took the owls from the paper and pasted it with 3D-foam. I pasted twine, so it looks like the owls are sitting on a rope. For the rest I just used some stamps from Marianne Design. It's a simple card, but a very happy one. I immediately continued using this paper. The result I will show this week. I wish you a nice evening. Tomorrow I'm back with a totally different card.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk!! Tof kaartje!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De uilen blijven het goed doen. Ook deze is weer super!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij noemt het simpel, maar ik vind het geweldig. Je moet er elke keer maar weer op komen. En dat heb jij in je. Een toppertje.
    Zeker dat touwtje eronder. Leuk bedacht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een onwijs schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vorige was ok heel leuk! Deze is ook weer heel gaaf. Wat is het een geweldige lijn papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Die uiltjes zijn echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze toch geweldig leuk de uiltjes, hou ervan:) Mooie en vrolijke kaart!! Heb toevallig ook een kaartje met uiltjes gemaakt, die zie je van de week.

    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is echt gaaf, Sanne! Ook hier komen de uiltjes goed tot hun recht.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Noem je kaart maar simpel, ik zeg super leuk! Je uiltjes zitten er mooi bij:-)
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijk kaartje Sanne, erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt super, Je wordt er zo vrolijk van.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor die uiltjes!! Supermooie kaart weer!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke, kleurige kaart! Mooi geworden en dat touwtje waar ze op zitten is grappig!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super!! Ben nu al weer benieuwd naar de volgende :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap hoe je met zo'n druk papier een vrolijk maar niet "overvol" kaartje weet te maken. Helemaal geslaagd! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat zijn het toch een droppie's!! deze lekker vrolijk gekleurde uilen,

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je vroeg je af wat ik van die van jou zou vinden? Ik vind hem geweldig. Je maakt echt kans op de top 6 hiermee! Alles op z'n plek, vooral de uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh ik vind hem super mooi Sanne! Zo lief ook die uiltjes er op...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So cute and colorful! I love how you've perched the owls on the twine. Thanks for joining us this week at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!