maandag 16 januari 2012

33 jaar jong


Een tijdje geleden was Joyce jarig. Ze werd 33 jaar. Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. Ik dacht: wat is er nou leuker dan een kaart krijgen in je lievelingskleurtjes en met je eigen sketch. De kaart is gemaakt met zwart en beige cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Little Black Dress). Ik heb de randjes van het papier bewerkt met Distress-inkt en met de hand gestikt. De vlinders zijn gemaakt met een mal van Joy. Ik heb er steentjes opgeplakt. De bloemen zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik heb er knoopjes opgeplakt. De kaart heb ik wat persoonlijker gemaakt door de leeftijd erin te verwerken. De cijfers zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ze zijn bewerkt met Paper Glaze. Ook heb ik nog wat letterstickers toegevoegd. Ik vond het een erg leuke sketch Joyce. Hopelijk heb je de kaart inmiddels ontvangen en heeft hij een leuk plekje in je knutselkamertje gekregen. Morgen ben ik terug met een kaartje in dezelfde kleuren. See you!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Ohh dit is mooi. Wat een schitterend papier. En hoe leuk is het om een kaart te ontvangen in je eigen stijl en kleur.
    Mooie bloemen zo met die buttons.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje en zo anders dan de mijne, die toch volgens dezelfde sketch is gemaakt...
    Dit papier is supermooi en het kaartje wat nog komt met dit papier heb ik stiekem al gezien. Dat is ook een toppertje!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg wat ziet dit er schitterend uit, super gemaakt !!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart, erg mooi geworden!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi, Sanne!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag net nog een kaart voor Joyce en deze is minstens zo mooi!
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk zo'n kaart met haar lievelingskleuren en volgens haar eigen sketch!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig dat we het zelfde idee hadden met de sketch. Jouw uitwerking mag er zeker ook zijn, gaaf papier hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,
    Dit is echt een schitterende kaart!
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, heel mooi papier!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtig kaartje geworden, leuk voor haar in haar favoriete kleuren en met een eigen sketch. Leuk gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sanne,

    ja, wat grappig, he? Ik was Coliens bericht aan het elzen en zij verwees naar jou. Toen ik keek en las moest ik echt hardop lachen.
    Ik word ook volger van jou, gezellig. Brengen we elkaar misschien op ideeën.
    Ik vind jouw kaart ook prachtig. Ik wist weer niet dat dit lievelingskleuren van Joyce zijn.
    Nou, tot blogs!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Sanne, prachtig die kleuren!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zal ze prachtig vinden, kan niet anders!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk weer Sanne, erg leuk dat je hem ook voor Joyce hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!