maandag 30 januari 2012

Een hele fijne dag


Mijn bericht van gisteren was erg kort. Zaterdag was het optreden van mijn dansmarietjes. Ik ben er de hele dag mee in de weer geweest. Gisteren heb ik lekker thuis met Colien zitten freubelen. Het was weer erg gezellig! Dit kaartje maakte ik al eerder. Hij is een stuk vrolijker dan de kaart van gisteren. Het papier is van Basic Grey. Het afdrukje komt uit de nieuwste Magnolia-collectie. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Het vogelhuisje is gemaakt met een mal van Marianne Design. De bloemetjes zijn gemaakt met mallen van Joy. De hartjesswirl-mal is van Magnolia. De tekst- en poststempels zijn ook van Marianne Design. Achter het afdrukje heb ik een doily-mal gebruikt van Marianne Design. Ik won die mal laatst bij de challenge van Marianne Design. Ik zag van de week op hun blog dat ik de afgelopen challenge weer gewonnen heb. Nou, ik ben me wel een geluksvogel zeg! Morgen ben ik terug met mijn laatste deelname aan Challenges For You...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Elke Kaart een Feestje - Kleurenuitdaging
- City Crafter Challenge Blog - Sketch
- Addicted To Stamps - Summer in Winter
- Basic Grey Challenges - Favourite Things (post-stamp)

20 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, erg lief! Het was erg gezellig gisteren! Uiteindelijk maar 1 kaartje afgemaakt thuis, want 's avonds heerlijk op de bank een filmpje gekeken :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,

    heel vrolijk kaartje !
    Wat gezellig dat je hebt zitten freubelen met Colien. Kun je elkaar inspireren, of wordt er vooral gekletst?? ;-))
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is werkelijk prachtig Sanne!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart! Super. Ik ben weg van dat vogelhuisje!!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje weer Sanne! Dit papier heb ik ook nog, dat blijft heel mooi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, lief stempeltje en leuke details weer.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kaart, Sanne! Dat poststempel gebruik je inderdaad vaak en het staat elke keer super gaaf!
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje Sanne.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het een schatje dit kaartje Sanne! Leuk dat je gezellig met Collien hebt geknutseld. Ben benieuwd naar je CFY kaartje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! Tof toch!
    Heel leuk kaartje overigens!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een een lieverd Sanne! Zodar er een kaart van jou voorbij komt weet ik zonder te kijken al dat hij van jou is... Je hebt een mooie eigen stijl!
    En natuurlijk deze keer ook bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so pretty and sweet.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute! Thanks for playing along at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb geloof ik weer wat kaartjes gemist van je!
    Zoals altijd zijn ze stuk voor stuk weer mooi.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh how very beautiful! and so beautifully done ... so glad you joined us this week at CCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig kaartje hoor zo in die lieve kleurtjes :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A fabulous card, I love this beautiful Tilda, your design is wonderful and are beautiful colour.

    Thanks so much for joining us at the Basic Grey challenge
    love
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje Sanne! Mooie kleuren en een schattige Tilda! Leuk met ht vogelhuisje erbij! Bedankt voor het meedoen met ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card Sanne, so sweet and pretty.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!