zondag 22 januari 2012

Bling


Vandaag start een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. Het is deze week de bedoeling dat je 'bling bling' op je kaart gebruikt. Hoe moeilijk kan dat zijn. Ik heb dit kaartje gemaakt. Het papier is van Basic Grey. Het afdrukje van The Greeting Farm heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en is bewerkt met Paper Glaze en glitters. Het tekststempeltje is van Marianne Design. De pijl die er naartoe wijst is van Tim Holtz. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik heb ze ook lekker volgegooid met glitters. Ik heb er een zilveren ster bijgeplakt voor de afwisseling. Nog wat steentjes en een strik en de kaart is klaar. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over. Misschien zijn de kleurtjes iets te 'knal'. Hopelijk doen jullie toch mee met de challenge. Morgen ben ik terug met een kaartje in hele zachte kleurtjes.

15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor Sanne, het is niet te knal. Hij straalt van het scherm af. En met deze luchten kunnen we wel wat stralends gebruiken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, zo'n vrolijk kaartje! Het afdrukje is erg gaaf en past prima bij de knalkleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend deze! Wat kun jij mooi kleuren zeg!
    Het papier is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een vrolijk kaartje Sanne.
    Heerlijk die knal kleurtjes.

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou vind je kaart superrr vrolijk erg cute ook xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor dat ik je tekst las, dacht ik al blig bling, haha, laat dat nou precies de bedoeling zijn!
    een heel leuk kaartje en het knalt van het scherm af!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sanne, ik vind die knalkleurtjes wel erg leuk! Vrolijk kaartje is het geworden.
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,

    ik weet niet of je op mijn blog bij mijn profiel hebt gekeken, maar ik werk op school en ook in de zorg. Vannacht heb ik nachtdienst en ik typ op een toestenbord dat heel gevoelig is. Dus als je niet goed kijkt staan er letters extra. daarom ehb ik het berichtje verwijderd, even opnieuw dus, hihihihihihi.
    Ik vind je kaart heel leuk en de kleuren zijn lekker fris. Het afdrukje is ook erg lief! En je bling bling is ook goed gelukt, vind ik.
    Ik ga eeens kijken of ik mee kan doen met de challenge. Op school heb ik een drukke week, dus ik ben bang dat er niets van komt...We zullen zien.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het juist wel leuk die hele felle kleurtjes! Geslaagde kaart weer hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!