dinsdag 17 januari 2012

Party!


Zondag kwam Colien gezellig langs om te freubelen. Dit kaartje was het resultaat van de dag. Het is een kaartje in dezelfde kleurtjes als gisteren, al is ie totaal anders! Bij de Magnolia Down Under Challenges is het de opdracht om een afdrukje met alleen zwart in te kleuren. Nou, dat noem ik nog eens een uitdaging! Ik was er meteen voor in en heb mijn best gedaan. En wat blijkt? Het is leuk joh! Lastig, maar oh zo leuk! Wat kun je lekker met schaduw spelen. Ik ben echt geen natuurtalent, maar ik vind het best goed gelukt. Ik ga het van de week nog eens proberen. De kaart is gemaakt van beige en zwarte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Little Black Dress). De doily (achter de cirkel) is gemaakt met een mal van Marianne Design. Ik heb hem gewonnen bij hun challenge en wat is ie gaaf! Het afdrukje van Magnolia komt uit de nieuwste collectie en is ingekleurd met enkel een zwart Derwent-potlood. Er is geen grijs aan te pas gekomen. Achter het afdrukje heb ik koraalband geniet. Het ticket is van Tim Holtz. Ik heb er een zwart strikje opgeplakt. In de hoek heb ik een grote zilveren ster geniet. De tekst is gemaakt met letterstickertjes. De poststempel is van Marianne Design. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden hoor. Van de week zien jullie vast nog zo'n afdrukje voorbij komen, want ik heb de smaak te pakken.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Down Under Challenges - Black and White Image
- Just Magnolia - Sketch
- Totally Tilda - Tilda with non domesticated animal

17 opmerkingen:

  1. Ik had de eer om het kaartje in de maak en compleet af te zien. Ook 'live' is ie erg gaaf, nog mooier dan op de foto!!! A.s. zondag maar weer :p
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi ingekleurd in zwart-wit, ziet er echt super uit!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Tjonge dat heb je even mooi gedaan, want makkelijk is het niet!!

    Ziet er heel leuk uit dit kaartje.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei dit is ook al zo mooi gedaan, kwam net ook al een kaartje tegen voor de uitdaging inkleuren met zwart. Knap, lijkt me heel moeilijk..............Mooi geheel!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik vind het ook heel goed gelukt!
    Gisteravond een poging gedaan om het afdrukje uit het DT pakket te kleuren... pfff... Is echt niets voor mij.
    Misschien kan ik weer papier piecing toepassen, hihi
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aparte kaart, ik vind hem erg mooi!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card, think your colouring is fab, thanks so much for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow..., Sanne your card is absolutely GORGEOUS !!!
    Thanks a lot for joining us at Just Magnolia this week.
    Big Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan! Staat heel leuk in die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het wel gaaf helemaal in zwart/grijs. Heeft een beetje mysterieus effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kaartje is erg goed gelukt. Leuk papier erbij.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk Sanne! En super knap kleurwerk...ik doe het je niet na!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is prachtig met deze kleuren.Leuk afdrukje!schattig ingekleurd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, knap zeg om zo alleen met zwart te kleuren en dan nog zo'n resultaat te krijgen! Het geheel vind ik ook erg mooi geworden.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super knap die kaart. Ik dacht dat het enkele verschillende tinten grijs waren die je gebruikte. Niet dus! Ik kijk al uit naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful ... love the sepia tones :)
    Thanks for sharing it with us at Totally Tilda :)
    Hugs
    Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Sanne, your colouring is gorgeous and I love the papers you've chosen - they are perfect with this image!

    Thanks for joining Magnolia Down Under for the Black and White Image Challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!