vrijdag 27 januari 2012

Rood/wit/blauw


Vandaag een kaartje in de kleuren van onze vlag! Zoals jullie weten ben ik dol op de 'Ik hou van Holland-stijl'. Helaas beschik ik nog niet over de nieuwe spulletjes van Marianne Design die in februari uitkomen. Wat een leuke collectie is dat zeg! Vandaar dat ik het met dit papier heb gedaan. Het papier komt uit een blok voor babykaarten. Eigenlijk heb ik die blok gekocht voor deze twee papiertjes... Ik kan niet aan rood/wit/blauw papier komen. Misschien kon Marianne mijn gedachten lezen... Voor deze kaart heb ik een Magnolia-stempel gebruikt uit een oudere collectie. Ik vond hem wel toepasselijk. Tilda is ingekleurd met Derwent-potloden. De bloemetjes zijn gemaakt met mallen van Joy en My Favorite Things. In het midden heb ik plakparels geplakt. De swirl is van Magnolia. Daar heb ik ook steentjes opgeplakt. Van een stuk ruitjeslint heb ik een strik gemaakt. De vlindertjes zijn gemaakt met een heel klein ponsje. De tekststempel is van Marianne Design en dat geldt ook voor de poststempels. De paperclips maken de kaart af. Ik ben wel tevreden over het resultaat. Het zijn weer andere kleurtjes dan jullie van me gewend zijn. Laat je even een berichtje achter? Dat waardeer ik enorm! De kaart gaat nu richting Steffi, de vriendin van mijn broer! Zij is van de week geslaagd voor haar opleiding!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Down Under Challenges - Colours of your National Flag (The Netherlands: red-white-blue)
- Stamptacular Sunday Challenge - Seeing SPOTS

22 opmerkingen:

  1. ik ben niet heel erg van de Magnolia, maar vind jouw kaart wek erg leuk! Zo lekker feestelijk inderdaad helemaal Hollands!
    Nu ga ik even naar hieronder kijken :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Sanne en zo lekker vrolijk!! Rood/wit/blauw een hele mooie kleurcombinatie, raar hè dat daar zo weinig in te krijgen is.....

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg feestelijk en hollands getint kaartje!! Vrolijk ook! Nog even wachten en dan kan jij je slag slagen met de nieuwe papiertjes van Marianne in de hollandse tinten.

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart ! heel erg mooi gemaakt ! knap
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous card, love this tilda
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline dt member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi papier voor zo'n Hollands kaartje! Tilda past er ook perfect in.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauh wat een super kaartje weer. Heerlijk in die hollandse kleuren.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Sanne! Die kleuren zijn erg leuk bij elkaar!
    Fijn weekend, Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk en mooi in die hollandse kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat rood-wit-blauw! Je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is just a FABULOUS card to showcase national pride - Love it!
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is je kaartje geworden, Sanne! Leuk dat stippeltjespapier.
    Ben benieuwd naar wat Marianne Design weer op de markt brengt, heb nog niet gekeken.

    Heel fijn weekend, groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card Tilda is so sweet, lovely colors.
    thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig kaartje Sanne!! & ik ben de trotse eigenaar.. haha..
    Hij hangt al mooi op mijn kast thuis, Bedankt!

    x Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap gedaan hoor Sanne, ik kon niet uit de voeten met rood wit blauw. Maar deze is echt heel leuk geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very pretty card, I love the design and your sweet Tilda. Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week
    hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een super kaart. Heel leuk met juist deze kleur kombinatie.
    Heerlijk vrolijk
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke hollandse kaart!
    Super mooi!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Sanne, hij (of ze) ziet er weer helemaal geslaagd uit! Leuk met die kleurtjes! Daar zal Steffi wel helemaal dubbel blij van worden!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk opgelost toch zo met deze papierblokjes! En nu maar hopen dat het andere blokje snel in de winkels ligt! Ik vind hem erg leuk geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige hollandse kaart is het geworden Sanne.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sanne,
    Wat een super leuk kaartje zeg! En die kleuren zijn echt heel erg leuk. Super mooi gedaan. Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!