woensdag 4 januari 2012

BOY


Sorry, hier is er weer eentje met mijn lievelingsafdrukje. Zag op het blog van de Dutch Magnolia Lovers dat ze daar graag een babycreatie zien. Een mooi excuus dus! Het kaartje is gemaakt met het leuke papier van Marianne Design (Eline's Babies). De letters komen ook uit dat blokje. Ik heb ze bewerkt met glitters. Het afdrukje is ingekleurd met Distress-inkt en bewerkt met glitters. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. Ik heb een wit strikje op de lintjes geplakt. Het ticket is van Tim Holtz. Ik heb hem vastgezet met een veilighiedsspeldje en een nietje. Aan het speldje heb ik nog een bedeltje bevestigd. Voor de rest heb ik alleen wat houten sterretjes aan de kaart toegevoegd. Ik vond hem wel leuk genoeg. Vandaag komt mijn peettante op bezoek, altijd gezellig! Eens kijken wat zij van mijn hobbykamertje vindt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Magnolia Lovers - Back in Time: maak een geboortekaartje met daarop veel glimmer en bling.
- The Official Magnolia Inspiration Challenge - Sketch + Color Combo
- Elke Kaart een Feestje - Geboortekaartje

18 opmerkingen:

  1. hoi sanne, oww wat een schatje zeg, erg lief xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey sanne, ik dacht al 'die heb ik al eens gezien...' maar nee hoor, hij is inderdaad toch een beetje anders en blijft wel leuk !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelciteerd met je top 3 plek bij CFY!
    Deze kaart is ook weer enorm leuk. Hele gave babykaart.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne , ik vind het een super schattig geboorte-kaartje !! Bedankt dat je meedoet bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje. En dat stempeltje blijf inderdaad super lief.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sanne! Helemaal in stijl!
    Bedankt voor je deelname aan Elke Kaart een Feestje!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie Sanne! Heel erg leuk en natuurlijk bedankt voor je seelname bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn challenges in jouw straatje :)
    En handig, want je vertelde dat je babykaartjes moest maken... Leuk gedaan weer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart, Sanne! Leuke sketch en details.
    Bedankt dat je meedoet aan de allereerste uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!
    en ook bij DML! ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker op dreef! Leuk kaartje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje! Heel mooi gemaakt!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer ongelooflijk knap uit hoor Sanne! Echt heel mooi gedaan. En de kleurtjes passen ook weer zo mooi bij elkaar.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg top dat je meedoet met onze 1e challenge van EKEF.
    mooi kaartje is het geworden
    gr Anja DT-EKEF
    www.scrap4yfun.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje.
    Super leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaart is het geworden Sanne!
    Leuk dat je mee doet met onze eerste uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!
    Groetjes Petra (EKEF- DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zoeterdje!

    Super dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat een schatje.

    Gezellig en superleuk dat je meedoet aan de aller1ste challenge van ELKE KAART EEN FEESTJE.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Sanne,
    Wat een superschattig babykaartje...wow!
    Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!