donderdag 19 januari 2012

It's a boy!


Oepsie, ik zou dit kaartje bijna vergeten te plaatsen. Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van de sketch bij Dutch Card Lovers. Ik blijf daar toch fanatiek meedoen. Helaas is het kaartje niet helemaal geworden zoals ik het in mijn hoofd had. Dat heb je soms. De kaart is gemaakt van blauwe en witte cardstock. Het witte cardstock is bewerkt met een embossingfolder en Distress-inkt. Het designpapier is van Echo Park (Dots & Stripes). De rozet is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Ik heb er een stempel van Marianne Design opgeplaatst. Achter de rozet heb ik weer wat lintjes geniet, volgens de sketch. Ik heb ook een stuk scrappersfloss om de kaart gewikkeld en er een bedeltje aan geknoopt. De tekststempel is ook van Marianne Design. De vlindertjes heb ik met een mini-ponsje gemaakt. Straks het beloofde kaartje met het zwart/witte afdrukje.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

15 opmerkingen:

  1. Het is weer een super leuk baby-kaartje geworden! Die stans van Tim Holtz staat al tijden op mijn verlanglijstje. Ik vind 'm echt heel gaaf!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk bab-kaartje, erg lief!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie baby kaart zeg!
    Heel mooi gemaakt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg geslaagd! Leuk die embossing hartjes op de achtergrond!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem wel heel erg leuk!! Mooi de embossing en de grote rozet met stempel!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooooi Sanne! Wat is die embossing achtergrond gaaf zeg. Die ken ik nog niet. De rozet is ook heel mooi. Gave kaart! En leuk dat je zo fanatiek meedoet met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi kaart Sanne. Leuk met dat speldje erop. :))Die tekststempel is trouwens ook erg gaaf zeg!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi hoor gaaf gedaan zoals altijd. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi! Knap om ze weinig verschillende papiertjes te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige blauw/witte kaart Sanne!
    Leuke elementen heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje, het speldje maakt 'm helemaal af! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem juist helemaal super geworden!
    Prachtig zo met die rozet in het midden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!