dinsdag 6 december 2011

Vrolijk Kerstfeest


Hier is ie dan: SWAP-kaart nummer 1. Gemaakt met spulletjes die ik gekregen heb van mijn lieve DT-maatje Margriet. Wat een leuk papier en wat een leuke figuurtjes. Hoe cool zijn die pinguins? Zeker met die wiebeloogjes erop! Het witte cardstock is bewerkt met een embossingmal en Distress-inkt. Verder heb ik weinig aan de kaart toegevoegd. Hij is erg eenvoudig geworden. Ik ben daar normaal niet zo van, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zo, in de klas zijn Sint en Piet weer verdwenen. Morgen zetten we de kerstboom weer op. Thuis staat ie ook al in de kamer, we hebben ons er voor het eerst aan gewaagd. Morgen hang ik de ballen erin, ik ben benieuwd hoe lang die blijven hangen.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Inspiratiefoto
- Card Patterns - Sketch

23 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer leuk gemaakt, vooral dat touwtje is te gek. Prachtig weer hoor.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig kaartje, inderdaad erg leuk die pinguin met zijn wiebeloogjes!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errrrrug leuk kaartje! Ik hou wel van eenvoud, soms heeft een kaartje gewoon niet meer nodig. Drukke maand hè december, zeker op school. De een weg en hup de ander er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje! Vooral die wiebeloogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne, wat ben je weer snel wij hebben er vanavond ook 1 gemaakt met het papier van Margriet.

    Leuk hoor.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. poeh, zeg, jij bent snel, ik houd jouw speed echt niet bij, hihi
    Maar wat een mooie kaart - helemaal mijn smaak! Ik vind het papier van Jillibean schattig en heb ook veel zin om hiermee aan de slag te gaan.
    Dat is nou het leuke van de verschillende pakketjes. Had ik maar meer tijd...
    Fijne dag morgen op school(een halve, denk ik?)
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan Sanne. En inderdaad die pinquin is een poepie.
    Ook bij mij gaan morgen de ballen in de boom. Op school maandag. We wilden een paar dagen "rust".
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Sanne! Ik vind hem super geslaagd! Leuk he al die verschillende pakketjes, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Sanne! De pinquins zijn inderdaad erg leuk, ik vind de boompjes ookmerg gaaf! Succes met de kerstboom, wij zetten hem komend weekend neer, gezellig.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beetje ongebruikelijke kleuren, maar daarom niet minder geslaagd !
    mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuheuk!! Kei leuk om mijn papier terug te zien.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihi,wat een ontzettend leuk kaartje zo, zeg. Geweldig.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind hem toch leuk, die pinguin met zijn wiebeloogjes,grappig!! Leuk zijn ook de kerstbomen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker een vrolijk kaartje! Die boompjes zijn ook zo leuk! Dank je wel voor deze bijdrage bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke speelse kerstkaart Sanne. De boompjes vind ik enig.
    Bedankt voor het meedoen met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meer is ook niet nodig. Ik vind het helemaal leuk!! Vaker doen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart zeg bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind deze helemaal ge-wel-dig!! Gewoon helemaal goed, de indeling, de kleurtjes, de leuke boompjes en pinguïn en het twine maakt het af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Sanne!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die kleine pinguin is inderdaad superleuk!
    Maar de rest van je kaart ook hoor.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke vrolijke kaart Sanne. Geweldig om die te krijgen.:))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die pinguin is idd super met zijn oogjes!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!