woensdag 7 december 2011

Liftchallenge #6


Hier weer een kaartje met spulletjes uit een pakketje gekregen van één van mijn DT-maatjes. Deze spulletjes kreeg ik van Didy, mooi zijn ze hè? Vooral het frame vond ik helemaal geweldig. Ik heb het frame wel bewerkt met inkt, want hij paste in eerste instantie niet helemaal in het geheel. De vlinder is gemaakt met een stempel van Eline's Huis, VersaMark-inkt, embossingpoeder en een heattool. De tekststempel zat ook bij de vlinderstempels. Ik ben weer helemaal blij met de kaart, al is hij in het echt veel mooier dan op de foto. Hopelijk is Didy ook blij dat haar spulletjes goed gebruikt worden. Ik heb zojuist de kerstboom versierd, hij is mooi geworden! Van het weekend maak ik er nog een kerststalletje bij en dan is hij klaar. De kerstballen hangen nog allemaal, maar het engelenhaar was misschien niet zo'n goed idee... Onze Beau vond het kei-interessant, het lijken wel lintjes hè! Bedankt voor alle leuke en lieve reacties die jullie telkens achterlaten. Ik waardeer het nog steeds enorm!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Liftchallenge #6

23 opmerkingen:

  1. Kei leuk Sanne. Leuke combinatie van de spulletjes.

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow de eerste inzending is al zo'n beauty!!! Prachtig kaartje Sanne en dat kader is inderdaad super mooi! Je hebt alles mooi op elkaar afgestemd.

    Leuk dat je weer mee doet! Tot de volgende challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,
    Dat heb je heel mooi gelift! Alles past echt heel mooi bij elkaar.
    Grappig dat verhaal over je kat, ik moest er toch even mee lachen!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, ik vind hem supermooi.
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne!!
    Jij bent snel!!! Wat een mooie heb je gemaakt. Goeie lift zeg! Kader idd super. ook je vlinder erg mooi! Mooie kaart dus!
    Wij moeten nog met de versiering beginnen, maar hebben een kat van een half jaar...dat kan leuk worden, want het is een doerak!
    Fijn dat je met de liftchallenge meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee Sanne wat ben jij rap zeg. Ik vind het hartstikke mooi. Net als jij en de anderen vind ik het kader prachtig. En natuurlijk alles in roze... jouw merkkleur. Super gedaan en gaaf dat je weer meedoet!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart weer Sanne!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Sanne. Een geweldig mooi geheel is het geworden.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Sanne!
    Wat een mooi kaartje!
    Ik weet het na het zien van de jouw dat ik zeker weten morgen ook met deze liftchallenge aan de slag ga.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Sanne. Wat is je vlinder mooi geworden.
    En je frame is echt een beauty. Ik heb gezocht bij Knutsel en Co, maar weet jij welke mal/ merk dit is?
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...Ontzettend mooi Sanne!!! Heerlijke kaart...ga ik onthouden zeg! En heb eigenlijk dezelfde vraag als Marianne:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Sanne....toppie....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Sanne, en dat kader past perfect! Succes met je kat en de kerstboom!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow gaaf Sanne wat een prachtig kaartje en mooi he die frames heb ze op allebei m'n kaartjes gebruikt. Hier moeten we nog beginnen met de boom moet er eerst nog eentje kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, GEWELDIG mooi is je kaart Sanne! Prachtig het frame met de mooie vlinder. De spulletjes van de swap zijn perfect voor deze kaart!! Gisteren al wel de boom gekocht maar moet nog wel gezet worden, wordt weekend denk ik.
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi gelift, zeg! Helemaal weer in jouw stijl omgezet. Hier ook druk met de kerstversieringen, dus weinig kaartjes gemaakt. Maar vandaag komt er weer minimaal 1 blogpost :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee, jij hebt hetzelfde kader gebruikt, mooi is het hè? Ik heb er ook nog een vlinder van.
    Prachtig is je kaart geworden, jouw stijl spreekt er toch in door!
    Hier geen kerstboom, we gaan twee weken weg in de vakantie. Ook leuk :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sanne,
    Wat een prachtig kaartje! Ook weleens leuk zo zonder stempelafdrukje..
    Ik was je al wel op diverse blogs tegengekomen, maar nog geen volger geworden. Bij deze, want je maakt hartstikke leuke kaarten!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk gemaakt ! mooi hoor !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij bent snel, weer een kaart met je nieuwe spulletjes. Leuk is ie geworden! Zeker ook de kleuren (-:
    groetjes en tot morgen
    ben benieuwd naar jouw Knutsel&Zo-vrijdag-post!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige, vrolijke kaart zeg! Om die reden hangen er in mijn boom ook geen sliertjes en voor de zekerheid ook plasticballen hihi.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooie kaart en heel mooie kleuren! Je frame-pje vind ik gaaf! Succes met de kat&de kerstboom;)
    Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!