zaterdag 3 december 2011

BOY + Knutsel & Zo 1 jaar


Hallo lieve volgers! Hier ben ik weer met een nieuwe kaart. Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van de sketch op het blog van Nicole Verkooijen. Ik heb mijn allerliefste stempel van Magnolia gebruikt, ik vind het zo'n schatje! De kaart is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het witte cardstock is bewerkt met een embossingfolder en Distress-inkt. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Babies). De baby is ingekleurd met Derwent-potloden en bewerkt met glitters, dat is op de foto leuk te zien. Achter het afdrukje heb ik juteband, kant en een lintje vastgeniet. Daarop heb ik ook een leuk bedeltje bevestigd. Ik heb voor de verandering eens wat bloemetjes gebruikt. De letters heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D-foam opgeplakt. De kaart is verder versierd met stempels (Marianne Design) en houten sterretjes (kon het niet laten). Ik ben zelf wel tevreden over de kaart. Wat vinden jullie ervan?

Dan nog even een heel leuk nieuwtje: de webwinkel Knutsel & Zo bestaat vandaag precies een jaar! Zelf shop ik er erg graag, want ze hebben er zulke leuke spulletjes en al die spulletjes worden razendsnel en goed geleverd. Sinds een half jaar zit ik in het DT van Knutsel & Zo en dat is echt een feest. Om het 1-jarig bestaan van de webwinkel te vieren, verloten Karin en Didy een candy:


Wie wil deze candy nou niet winnen? Wat een te gekke spulletjes! Ga snel een kijkje nemen op het blog, dit wil je niet missen!

Vandaag ga ik thuis weer aan de klus: de gang en de trap verven. Morgen ben ik terug met een leuke kerstkaart. Hopelijk zie ik jullie dan weer terug.

9 opmerkingen:

  1. Gaaf is je kaartje! Mooi, de embossing paneeltjes erachter en het jute.
    De candy ziet er mooi uit, jeetje... al;weer een jaar!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Sanne! Dee sketch staat ook op mijn lijstje om te maken...maar tja....tijd hé! Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan, de candy staat al op mijn blog:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lief kaartje Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje! Leuke sketch, misschien dat ik er mee aan de slag ga, maar zo eerst een kerstboom kopen :) En wat een fantastische candy, daar ga ik zeker aan meedoen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, erg lief kaartje! Wat geven Karin en Didy een gave candy weg, ga eens even snel kijken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne,
    Wat ziet je kaartje er weer lief en prachtig uit! Die stempel is echt té schattig he, ik kon er ook niet aan weerstaan.
    En je kleurtjes passen ook weer zo goed bij elkaar.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer leuk gedaan. Mooi gekeurd afdrukje en schattig gecombineerd weer.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuk kaartje, ik kan bij jou altijd veel inspiratie op doen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!