woensdag 21 december 2011

Sneeuw & ijs


Hier ben ik eens met een winters kaartje. Dit Magnoliaatje vind ik zo leuk, die moest ik eens gebruiken. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress-inkt. De rol om de handen is bewerkt met Liquid Applique en glitters. Het papier komt uit een super gaaf blokje van 4Heures37 (alleen te koop bij Knutsel & Zo). Achter het afdrukje heb ik een gaasje geplakt. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze en glitters. De tekststempel is van Marianne Design. Ik heb hem gestempeld met Versa Mark en bestrooid met embossingpoeder. De poeder is vloeibaar gemaakt met een heattool. Nog een wit strikje erop en klaar is Kees. Vandaag hebben we een kerstviering op school. Met de kinderen lopen we in een lampionnenoptocht door het dorp. Daarna eten we samen in de klas een lekker maaltje. Morgen voeren de kinderen van groep 7 nog een kerstmusical op en dan is het vakantie. Mmm, zalig! Ik kijk er zo naar uit.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Just Magnolia - White Plus One Other Colour
- Krea Teja - Winterse creatie + sketch
- A Gem of a Challenge - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, die schaatsende Tilda! Het stempeltje past er prima bij en ook de kleuren doen winters aan.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje! Mooi papier, lief stempeltje en wat een leuke sketch! Fijne kerstviering(en)!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Sanne, prachtige kleuren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van KreaTeja.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Sanne. In een heel mooie kleur.
    Wat lekker dat je morgen al vakantie hebt. Wij vrijdag pas.
    Alvast veel plezier vanavond en morgen en een heel fijne vakantie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, ik erkende het papier direct (-: Leuk hoe je het gecombineerd hebt ook met deze sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou echt van blauw op kaartjes, en hier heb je echt mooie kleuren blauw gebruikt! Alvast fijne kerstdagen gewenst!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk gemaakt ! mooie kleuren, mooi ingekleurd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk kaartje weer, dit Magnolia'tje is zo lief! Fijne vakantie!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he!! ex collega ;) haha
    wat een leuke kaart heb je gemaakt voor ons blog!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie en schattige kaart heb je gemaakt Sanne! Leuk dat je meedoet met onze challenge alleen als je in aanmerking wil komen voor de prijs mag je kaart alleen maar met onze challenge meedoen. Sorry maar dat zijn de regels.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet me helaas aansluiten bij Marlies! Je kaart is schitterend, maar mag helaas niet met de challenge mee doen:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!