vrijdag 9 december 2011

Tag Knutsel & Zo


Het is weer zover: Knutsel & Zo-vrijdag! Deze keer ben ik wel echt aan de beurt. Ik dacht: laat ik eens een tag maken, lang niet gedaan. Zo gezegd, zo gedaan... dacht ik. Eerst een tag uitstansen met een stans van Tim Holtz. En dan... Inspiratie had ik niet echt, spulletjes gelukkig genoeg. Dus dan raap je wat spulletjes bij elkaar, gooit het met de ogen dicht op de tag en táadáa! Nou ja, zo ongeveer dan. Het papier dat ik gebruikt hebt, komt van dezelfde serie als het papier dat ik gebruikt heb voor mijn thee-kaart van vorige week. Zou je niet zeggen, hè? Zo zie je maar, dat je er zelfs kerst-creaties mee kan maken. Het papier is bestempels met een tekststempel (liedtekst van 'De herdertjes lagen bij nachte') en een stempel met muzieknoten. De kerstboom heb ik gemaakt van vilt uit de webwinkel. Karin verkoopt ook een hele leuke kerstboom-stans van Tim Holtz, maar deze heb ik helaas nog niet in mijn collectie. Daarom heb ik de kerstboom zelf maar uitgeknipt. Ik werk niet zo vaak met vilt, maar het is wel leuk om eens te doen. De rozet is gemaakt met een stans van Tim Holtz. De cijfers trouwens ook. Ik heb de cijfers bewerkt met glitter.

Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Designpapier van 4Heures37 uit de lijn 2, chemin des bons enfants en 1, passage Philéas (te vinden onder 'papier')
- Kraft cardstock (te vinden onder 'cardstock')
- Stempels Marianne Design - Eline's Vintage Christmas (te vinden onder 'Eline's Huis')
- Belletje (te vinden onder 'embellishments')
- Bruin en groen vilt (te vinden onder 'vilt')
- Decoratieve hoekjes (te vinden onder 'embellishments')
- Katoen koord (te vinden onder 'lint en touw')

Uit eigen voorraad:
- Rozetstans van Tim Holtz
- Stempel muzieknoten
- Rode steentjes
- Sterretje
- Distress-inkt
- Kant
- Rood lintje
- Kreukellint in rood en bruin
- Glitter

Als het goed is hebben Karin/Didy en Judith ook weer iets leuks gemaakt. Ga maar eens een kijkje bij ze nemen. En vergeten jullie niet dat Knutsel & Zo een leuke candy weggeeft? Je hebt nog een week de tijd om mee te doen! Nog een paar uurtjes en dan begint het weekend weer! Geniet ervan allemaal!

16 opmerkingen:

  1. Superleuke Tag Sanne! Ik moet je zeggen dat ik ook helemaal weg ben van de stansen van Tim Holtz. Ik heb ook een heel lijstje met wat ik zou willen hebben.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sanne,

    wat een leuk tag en dat vilten kerstboompje sc hattig.
    Knap he met dit papier kun je alle kanten op zo zie je dus ook kerst, wij hebben voor volgende week ook een echte kerstcreatie gemaakt met dit papier ( was even puzzelen maar is gelukt).

    groetjes en een fijn weekend.
    annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag Sanne! Dit sterretjes papier is multifunctioneel zullen we maar zeggen. Ik gebruikte het in mijn mini-boekje over Denemarken. Tja, en die stansen hè....Als ik de oudejaarsloterij win, dan weet ik het wel! (-;

    Fijn weekend!
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tag, leuk met de vilten boom. Ook leuk dat je het lintje door het kant hebt geregen!
    Gaan we zondag ook aan de knutsel of houden we het bij koffie/thee?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Sanne! Ik ga dat ook eens proberen: Ogen dicht en neergooien en KLAAR! haha....
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jawel, cijfertjes doen het altijd nog goed ! mooie kaart heb je daar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sanne, wat een creativiteit! Leuke vorm kerstboom heb je geknipt. Weet je dat ik nog helemaal niet aan een kerstkaart heb gedacht toen ik het sterretjes papier kreeg? Komt waarschijnlijk omdat ik sterren bij veel dingen vind passen.

    Fijn weekend
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind hem erg leuk je tag! Super de vilten kerstboom met rode steentjes. En de rozet met de cijfers, SUPER!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Sanne
    Ik ben enorm trots op je dat je de 200 volgers hebt gehaald.Het is ook geen wonder met al die mooie creaties.Groetjes en kusjes mama

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tag! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke label Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!!!! Als je de boel er van wijtaf op kwakt komen idd vaak de leukste creaties te voorschijn.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat je dat weer zomaar uit je mouw schudt
    ->geweldig. Super tag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie tag heb je gemaakt

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!