zaterdag 10 december 2011

Jingle Bells


Heerlijk, bij Challenges For You hebben ze weer een leuke sketch op het blog staan, daar hou ik zo van. Ik ga dit jaar niet massaal zelfgemaakt kerstkaarten sturen, maar een aantal mensen krijgen er natuurlijk wel één. Zo'n kerst-sketch komt dus wel van pas. Het was leuk om ermee te stoeien. Ik heb voor de kaart roze en witte cardstock gebruikt. Het desigpapier is van Marianne Design (Eline's Merry Little Christmas). Het papier is bewerkt met Distress-inkt. De kerstboompjes heb ik zelf uitgesneden en opgeplakt met 3D-foam. De letters zijn uitgesneden met een stans van Sizzix. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze en glitters. Ik heb de tekst afgemaakt met letterstickertjes. De kerstboompjes zijn bewerkt met stempels (Marianne Design) en glitters. Op de kaart komen nog wat meer van deze stempels terug. Ik heb ook nog wat steentjes geplakt. Nou, hij is weer leuk, vind ik. Vandaag ga ik verder bij ons in de gang. De muur moet nog een keer geverfd worden en de trap ook. Morgen ben ik terug met een kaartje voor Anyone For Anya, want dan starten we weer met een nieuwe challenge. Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

16 opmerkingen:

  1. wat een lieverd is dit kaartje, jij kan wel in de kerstbomen handel (hoe jij ze telkens zelf maakt knap, niks geen tim holt gewoon een SANNE BOOM).

    Fijn weekend veel liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan je kaart! Leuke boompjes! Mooi deze tinten, niet zo traditioneel en toch Kerst. Vind je titelletters ook zo leuk! Trouwens de tag hieronder ziet er ook geweldig uit.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje geworden Sanne! het liedje in de cirkel is tof!
    Mooi papier en je letters vind ik ook mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart weer! Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze gaaf, zeg! Leuke kleuren zitten er in dat blokje, past echt bij jou :)
    Tot morgen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Sanne. En elke keer weer iets anders bedacht. Leuke boompjes en je letters staan en schitterend bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A adorable card! Love the Christmas trees =)

    Greetings from Norway!

    Hugs from Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al een tijdje niet op je blog geweest dus ik liep een beetje achter. Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Sanne !! Weer helemaal in de Sanne-stijl ! Bedankt weer voor het meedoen.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een lieverd zeg, leuke boompjes heb je ook weer uit je mouw geschud!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje zeg.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk met die poststempel erbij! Lekker kerstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Sanne, de boompjes zijn cute!

    Dank je voor het meedoen groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!