donderdag 1 december 2011

Thanx!


Goedeavond allemaal! Vandaag even een kort berichtje. Ik heb weer eens een kaart gemaakt met een stempel van Kraftin' Kimmie, ik geloof dat het lang geleden was. Het kaartje is gemaakt van kraft cardstock en designpapier van Kruidvat. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden. De kaart is verder versierd met juteband, een hekje van Magnolia, een knoop, blaadjes, houten sterretjes en letterstickers. Waarschijnlijk is dit de laatste herfstkaart van dit jaar. Vorig jaar rond deze tijd sneeuwde het al. Ik geloof dat we op de sneeuw nog even moeten wachten, maar door de kou kom ik al aardig in een winterse stemming. Heb zin in warme chocolademelk met slagroom, mmm... Ik loop even naar de keuken hoor... Morgen ben ik weer terug! Dan zien jullie nog zo'n leuk Kimmie-kaartje op de Knutsel & Zo-vrijdag! Hopelijk komen jullie dan weer langs!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Kraftin' Kimmie Stamps - Giving Thanks!!

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Wat een vrolijk stempeltje! Ik vind het heerlijk dat we nog lekker herfstweer hebben! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer geweldig Sanne, prachtig ook zo met die blaadjes.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk herfstkaartje Sanne, heel toepasselijk bij het weer van vandaag...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel mooi kaartje Sanne!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtig geheel geworden. En ja nu moeten we weer wachten op de volgende herfst voor we de mooie blaadjes weer kunnen gaan zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sanne, wat een leuke kaart! Kimmie doet het weer goed. En ook je taart-kaarten zijn erg mooi!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke kaart Sanne. Ik vind die stempeltjes erg grappig.
    Heb ook wel zin in warme choco met slagroom. Goed idee!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Past nu perfect bij het herfstweer, het komt nu met bakken naar beneden hier! Leuk warm gekleurd herftskaartje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne,
    Wat een leuke kaart is het weer geworden. Ene was de chocomelk lekker de mijne smaakt goed nu hoor.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo, gorgeous creation! Stella looks fabulous!! And thanks so much for joining us for this week's Kraftin' Kimmie Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!