woensdag 28 december 2011

Happy New Year (part 2)


Goedemorgen allemaal! Hebben jullie ook leuke kerstdagen gehad? We maken ons nu op voor de jaarwisseling. Daarom dus weer een 'Happy New Year'-kaart. Hij gaat naar vrienden, die hun nieuwe jaar fantastisch beginnen. Het kaartje is gemaakt van creme en zwarte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Little Black Dress). Het afdrukje is van Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. De witte gehaakte bloem heb ik bewerkt met Distress-inkt, ik vond hem te wit. De wijzer (Tim Holtz) wijst naar de tekst die is gemaakt van letterstickertjes. In de hoek van de kaart heb ik nog een hoekje geplakt. De houten sterretjes en de zwarte knoop maken het kaartje af. Hij is lekker druk, daar hou ik wel van. Van de week zien jullie nog een nieuwjaarskaart voorbij komen (of twee...). Ik ga ook nog wel wat andere kaartjes maken hoor. Mijn baby-kaarten-collectie raakt op, dus die gaan we ook maar weer eens aanvullen. Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Laat je het mij weten door een reactie achter te laten? Alvast bedankt!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- The Official Magnolia Inspiration Challenge - Happy New Year
- Cute Card Thursday - Sketch

18 opmerkingen:

  1. hijis leuk ! mooi gemaakt, mooie laagjes allemaal ! veel plezier verder
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Hij is inderdaad lekker druk, maar dat vind ik wel leuk aan jouw kaartje. Kan je lekker blijven zoeken naar nieuwe spulletjes :)
    De kleurtjes zijn ook wel apart, maar zeker geslaagd alles bij elkaar!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne, ik heb een aantal kaartjes gemist. Maar druktes hè. Toch wil nog even reageren op je kerstbomen. Wat een geweldig mooie kaartjes zijn dat geworden.
    Deze trouwens ook hoor. Leuke papiercombinatie.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem leuk en de kleuren vind ik ook mooi. Goed gedaan, groetjes van Marijke en een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Sanne, en jij nog bedankt voor je leuke kerstkaartje...
    Het allerbeste voor 2012 veel liefde gezondheid en creativiteit toegewenst.

    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Sanne, wat een schitterend kaartje en joh...dat papier is mooi. Superssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card Sanne, love the sweet image!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Happy New Year, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een geslaagd kaartje, Sanne. Mooi van kleur ook.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren voor een prachtig kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, jij bent weer flink actief geweest! Geweldig papier trouwens, en...in mijn favoriete kleuren! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en prachtig nieuwjaarskaartje Sanne!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje is dit weer!
    Helemaal super!
    Ik wens jouw ook een heel goed en vooral creatief 2012 toe!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely New Year Card, Happy New Year. Thank you for joining TOMIC Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sanne het is weer een schatje. Erg mooie kleurcombinatie. Super.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for joining us at CCT
    Hugs
    Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow love your designs! fabulous job, super like it! Sometimes visit my challenge blog at Digidarla.com and get some digi's at Digidarladesigns.com Thanks!

    Hugs
    XXXDigidarla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wonderful New Year Card !! Thank you for joining us at TOMIC.
    hugs
    Tina46

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!