vrijdag 23 december 2011

Knutsel & Zo-kraamcadeau


Goedemorgen allemaal! Dit bericht heb ik even automatisch geplaatst, want ik slaap vandaag lekker uit! Zalig, vakantie!!! Maar we knutselen ondertussen gezellig door, want het is weer Knutsel & Zo-vrijdag! Afgelopen zondag gingen we op kraamvisite bij de buurtjes. Ik had een klein cadeautje gekocht en heb die in deze tas gestopt. De buurvrouw houdt ook van scrappen, dus zo'n tas wordt dan erg gewaardeerd, altijd fijn! De krafttas is (in verschillende kleuren en maten) te koop in de webwinkel van Knutsel & Zo. Je hoeft hem dan alleen nog maar op te pimpen. Ik heb dat gedaan met papier van 4Heures37. Zoals je ziet is het papier erg geschikt voor jongenscreaties. Wees niet getreurd. 4Heures37 heeft ook een lijn met veel roze erin, dus ook voor meisjescreaties is er genoeg. De vlaggetjes heb ik zelf uitgesneden. Ze zijn met katoen-koord aan elkaar gemaakt. De letters heb ik bewerkt met Distress-inkt en glitters. De naam van het manneke heb ik gestempeld met letterstempels en elke letter heb ik met een cirkelponsje uitgeponst en met 3D-foam opgeplakt. De tag (ook in verschillende maten te koop) heb ik aan de tas gehangen met katoen-koord. Ik heb er een tekstje opgestempeld en er een bedeltje aangehangen. Nog wat leuke knoopjes op de tas en klaar is Kees... uhhh... Sanne.

Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Krafttas large(te vinden onder 'enveloppen/labels/zakjes')
- Designpapier van 4Heures37 uit de lijn 2, chemin des bons enfants en 1, passage Philéas (te vinden onder 'papier')
- Kraft cardstock (te vinden onder 'cardstock')
- Stempels Marianne Design - Eline's Babies (te vinden onder 'Eline's Huis')
- Katoen-koord (te vinden onder 'lint en touw')
- Labels/tags kraft (te vinden onder 'enveloppen/labels/zakjes')
- Bedeltje baby (te vinden onder 'embellishments')
- Knopen aqua mix (te vinden onder 'knopen')

Uit eigen voorraad:
- Distress-inkt
- Chipboard-letters
- Glitter
-  Letterstempels
- Cirkelponsje
- 3D-foam

Ik ga vandaag even wat Kerst-inkopen doen. Gaan jullie even langs op het blog van Knutsel & Zo? Dan kun je zien of er nog meer DT'ers aan de knutsel zijn geweest. In het nieuwe jaar ben ik terug met heel andere Knutsel & Zo-werkjes. Morgen ben ik weer terug met een Kerst-creatie. Hopelijk kom je ondanks de Kerst-drukte toch even langs!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Lekker uitgeslapen meid!! Heerlijk even vakantie kunnen we bij tanken.
    Je tasje is prachtig geworden leuk met de naam van de baby erop, wij zitten hier ook met en aantal baby kaartje de één na de ander wordt hier geboren.

    Fijne feestdagen toegewenst veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, uitslapen, ik hoop dat je ervan hebt genoten.
    Je tasje is heel mooi, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, heel leuk! Volgend jaar hopen we oom en tante te worden, dan weet ik ook al een manier om ons cadeau in te pakken (-;

    Ik wens jou en Joeri Fijne Kerstdagen, een gezellige vakantie en Alle Goeds voor 2012!

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi tasje!
    Fijne feestdagen en geniet van je vakantie!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi tasje is dit zeg!!
    Fijne dagen en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tasje Sanne! Spijtig dat ik al mijn kinderen al heb, geen kraamcadeautje meer...
    Fijne feestdagen, geniet van je vakantie en hopelijk tot gauw...Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, zo'n leuk kadootje zal zeker gewaardeerd worden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk cadeautje!
    Mooie uitvoering.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op deze manier maak je van een kraamcadeautje wel iets bijzonders!
    Fijne vakantie, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kraamtas. Je brengt me op een idee:) Wij moeten volgende week naar een kraamfeest en dan is dit een ideaal cadeautje.

    Supertjes hoor. Bedankt voor de inspiratie:)

    Fijne feestdagen en een creatief en gezind nieuw jaar:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!