maandag 12 december 2011

Magnolia-tag


Goedemorgen allemaal! Een nieuwe week is weer begonnen. Van de week heb ik mijn Distress-inkt weer eens uit de kast gehaald. Wat is het toch heerlijk om daarmee te kliederen. Ik heb wat Magnolia's uit de nieuwste kerstcollectie ingekleurd. Dit schatje heb ik op een tag verwerkt. De tag is uitgestanst met de stans van Tim Holtz. Het papier is van Marianne Design (Merry Little Christmas). De sterren zijn gemaakt met een stans van My Favorite Things. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze en glitters. Op de tag heb ik ook wat kerststempels van Marianne Design verwerkt. Van juteband en scrappersfloss heb ik een strikje gemaakt. Onderaan de tag heb ik een stukje kant geplakt. Nog wat lintjes aan de tag geknoopt en klaar is de tag. Zo leuk en eenvoudig om te maken.


Van de week heb ik met de andere afdrukjes ook nog kaartjes gemaakt, een begin aan mijn kerstkaartjes. Ja, ik kom wat laat op gang, maar goed, ik ga er dit jaar niet zoveel maken hoor. Ik heb nog meer van die leuke Magnoliaatjes klaar liggen, dus er gaan deze week vast nog meer kerstkaartjes volgen. Komt dat zien!

Deze tag doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Magnolia Lovers - Tag
- Simply Magnolia - Christmas Challenge

17 opmerkingen:

  1. Nou ik kom kijken hoor. Ik houd wel van deze juweeltjes. Deze Tag is ook weer zo mooi gemaakt. Je afdrukje is heel mooi gekleurd. En je jute staat weer toppie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is weer even terug dat ik die voorbij heb zien komen.
    Wat een schattige kaart.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, goed gelukt met de Distress!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende tag heb je gemaakt, Sanne.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is je tag geworden Sanne, leuk detail dat kantje onderaan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi geworden. ook al zijn het niet de meest gebruikte kleuren voor kerst, ik vind dat juist wel mooi.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm erg leuk geworden! Mooi gedaan. Het is inderdaad een erg leuk afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk geworden Sanne!! Super leuk ook met die sterren!!

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tag Sanne! Vind 'm prachtig!!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om te zien en echte Sanne tag!! Kom zeker de volgende ook weer bewonderen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie tag Sanne! Een heel mooi begin van je kerstkaarten... En beter laat dan nooit:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Sanne, wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! En wat leuk dat je als eerste mijn blog had 'ontdekt' en volger bent geworden. Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke tag, en prachtig ingekleurd!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sanne,
    Wat een heerlijk vrolijke kerst-tag!....superleuk!
    Ik moet ook hoognodig weer eens toegeven aan mijn distress verslaving.....ik sta al een paar weken "droog" hi hi...
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave sprankelende sterren! Echt een leuke tag is het geworden!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!