vrijdag 16 december 2011

Air Mail


Goedemorgen allemaal! Deze keer geen kerstkaart. Ik heb een vrolijk kaartje gemaakt. Het papier komt uit een super gaaf blokje van 4Heures37 (alleen te koop bij Knutsel & Zo). Je kan er alle kanten mee op. De randjes heb ik bewerkt met een pons van Martha Stewart. De afbeelding van de vogel is een strijkplaatje, zo eentje die je vroeger op je broek kreeg als je flink gevallen was. De kleurtjes passen mooi bij het papier. De lintjes heb ik ook op kleur uitgezocht. Ze zijn gewoon op de kaart geniet. Ik heb er wat blauwe steentjes opgeplakt. Nog een strik en een knoop erop om het af te maken. De tekststempel is van Marianne Design (Eline's Airmail). Ik heb de tekst gestempeld met Versa Mark en bestrooid met witte embossingpoeder. De poeder heb ik verhit met een heattool, dat geeft zo'n mooi effect. Ons nieuwe bed slaapt trouwens heerlijk en mijn nieuwe boek kan ik bijna niet wegleggen. Hmmm... Als jullie de komende week weinig kaartjes zien hier, weten jullie waaraan het ligt. Gaan jullie vandaag ook even op bezoek bij mijn lieve DT-maatjes? Het is namelijk weer Knutsel & Zo-vrijdag! Merit & Annemarie, Margriet en Karin & Didy hebben weer iets leuks gemaakt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Beestenboel
- Card Patterns - Sketch

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, met heerlijke kleurtjes!!Leuk die wolkjes, vogel en air mail!
    Wat voor boek ben je in bezig?
    Ben geen fan van Magnolia, maar je voorgaande kaartjes zagen er erg mooi uit!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en kleurrijk kaartje Sanne!

    Fijn Weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk vrolijk kaartje kunnen we met dit weer wel gebruiken.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker vrolijk kaartje.
    Dat ziet er heel mooi uit zeg!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuke, vrolijke kaart Sanne. Het vogeltje is ook erg leuk.

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Sanne, wat een bjoetie weer, zeg.
    Ennuhh....welk boek ben je aan het lezen?

    Joh..nog een weekje en dan kun je heerlijk 14 dagen lang lekker uitslapen, hihi

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk, erg leuk! En ik ben ook nieuwsgierig naar de titel van je boek!

    groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees het boek: De Reunie. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Sanne, wat een vrolijk kaartje! Vooral het vogeltje vind ik erg leuk.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren zo samen en het strijkplaatje vind ik ontzettend leuk. Mooie kaart Sanne en bedankt voor het weer meedoen met DCL!
    Groetjs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het papierblokje heb ik voor me op tafel. Het leuke is dat werkelijk alle blaadjes verschillend zijn. Dat heb ik nog nooit eerder gezien.
    Leuk jouw kaartje met het vogeltje. Dank je wel dat je weer met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tweet, tweet wat een vrolijk kaartje is dit, leuk om een strijkplaatje te gebruiken. Wilde ook vragen naar de titel van het boek maar zie het al staan.
    Fijn weekend en lees ze,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, vrolijk kaartje, Sanne! Ik sta gezellig naast je bij Card Patterns :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie fleurige kaart! Lijkt wel voorjaar, zo vrolijk van kleur!
    Ben wel benieuwd welk boek je zo mooi vindt!
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is idd een vrolijke kaart geworden. Leuk dat strijkplaatje.:))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Sanne!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee om zo'n strijkplaatje te gebruiken! Je kaart ziet er erg vrolijk uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a sweet, little, stitched bird, and it's just perfect on that field of clouds!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk vrolijk kaartje! Dat kunnen we wel gebruiken in deze donkere dagen voor kerst haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a sweet card. Thanks for playing with us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind hem enig! Leuk idee, dat strijkplaatje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijke kaart! Is ook wel eens leuk tussen alle kerstkaarten door :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!