woensdag 14 december 2011

May your CHRISTMAS be sparkled...


Hier is weer een kerstkaart hoor! Hij is gemaakt met het papier van 4Heures37 (alleen te koop bij Knutsel & Zo). Het afdrukje is een Magnoliaatje uit de kerstcollectie van dit jaar. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress-inkt. Dat vind ik zo leuk om te doen! Het afdrukje is bewerkt met Liquid Applique. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. De tekststempel heb ik laatst gewonnen. Ik vind het een prachtige tekst. Ik heb hem bewerkt met glitters, vond ik wel toepasselijk. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze en glitters. De steentjes maken de kaart af. Ik ga vanavond, na het eten, nog even aan de knutsel. Niet te lang hoor, want vandaag hebben ze ons nieuwe bed bezorgd. Ik ga in mijn nieuwe boek beginnen (een tip van een moeder op school) en ga dan vroeg op één oor. Wat zal ik heerlijk slapen!

16 opmerkingen:

  1. Sanne, alweer zo'n mooi kaartje! Slaap lekker in je nieuwe bed!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer! Leuk papier en die sterren.... super! Ik hoor het morgen wel of het slapen is gelukt :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart! Mooi met die pastel-achtige kleuren! :-)

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en sprakelend kerstkaartje. dat wordt heerlijk slapen in je nieuw bed, weltrusten alvast...............
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk gemaakt ! mooi papier
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!!! Super leuk met die glittereffecten op de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje Sanne, leuk met al die feestelijke glitters.
    Voor straks ....slaap lekker.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou meis, het Distress kleuren gaat je goed af hoor. Schitterende kaartjes heb je gemaakt.
    Slaap lekker voor strakkies en geniet van je nieuwe boek.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk Sanne en weer mooi ingekleurd! Succes met je boek en bed:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fraai kaartje weer. En leuk gedaan zo wijzend naar een mooie tekst.
    Die sterren geven er lekker bling aan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Sanne, ik vind je sparkled christmaskaartje erg 'sparkling'! En op je tekststempel ben ik jaloers: die is echt gaaf!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat is dit een vrolijk kerstkaartje!! Erg leuk met deze kleuren!
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sanne, ik was al even niet op jouw blog langs geweest. Wat een leuke creaties allemaal!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje. Mooi gedaan met al die sterren. Slaap ze!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sanne,
    Dat ziet er weer enorm mooi uit!
    En die kleurtjes zijn ook superleuk!
    Hopelijk heb je zalig geslapen in je nieuwe bed.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend lief kaartje is dit!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!