vrijdag 2 december 2011

Knutsel & Zo-dag: Tea Time


Het is vandaag weer Knutsel & Zo-vrijdag. Eigenlijk is het vandaag niet mijn beurt om een creatie te showen, maar ik doe het lekker toch! Het is een kaartje geworden met de leuke stempel van Kraftin' Kimmie. Ik vond die zo goed bij het papier van 4Heures37. Zowel het tekstje als het theekopje heb ik uit het papier geknipt.

Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Designpapier van 4Heures37 uit de lijn 2, chemin des bons enfants en 1, passage Philéas (te vinden onder 'papier')
- Juteband (te vinden onder 'lint en touw')
- Label gemaakt met Eline's Winterhuis Creatables Tag and Buttons (te vinden onder 'Eline's Winterhuis')
- Stempel Eline's Huis (te vinden onder 'Eline's Huis')
- Brads Velvet Primary (te vinden onder 'brads')

Uit eigen voorraad:
- Cardstock
- Afdrukje Kraftin' Kimmie
- Derwent-potloden
- Frame gemaakt met een stans van Tim Holtz
- Houten sterretjes
- Letterstickertjes
- Theepot-bedel
- Scrappersfloss

Als het goed is hebben Karin/Didy en Annemarie/Merit en Judith ook weer iets leuks gemaakt. Ga maar eens een kijkje bij ze nemen. Morgen bestaat de webwinkel van Knutsel & Zo alweer een jaar, wat vliegt de tijd. Karin heeft een leuke verrassing voor je in petto, dus ga eens een kijkje nemen op haar blog.


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Sanne! Erg gezellig dat je vandaag ook mee doet. Het lijkt wel of het stempeltje speciaal voor het papier is gemaakt.

    Fijn Weekend!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met Karin eens het stempeltje HOORT gewoon bij het papier.
    Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt SUPER!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd het stempeltje past perfect bij het leuke papier. Leuk dat bedeltje erbij!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Kimmies zijn zo leuk! Het papier is super, heb het maar op mijn (kerst)verlanglijstje gezet :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Sanne! En je hebt de boel ook weer heel goed bijelkaar weten te zoeken...alles klopt weer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje Sanne.... mooi papier leuke kleurtjes en een prachtig ingekleurd stempeltje...

    groetjes en een fijn weekend...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom graag een kopje thee of koffie drinken als ik zo'n kaartje krijg opgestuurd! Leuke materialen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supertoffe kaart ! heel erg mooi, helemaal in het thema koffie / thee, ik ben fan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Ik ben helemaal weg van de kleuren! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan en mooie kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig kaartje, je krijgt spontaan zin in een kopje thee :)

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!