zondag 11 december 2011

Anything Goes


Hallo allemaal! Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. De opdracht van deze week luidt: Anything Goes. Lekker makkelijk, toch? Je kan zelf bepalen wat voor een creatie je maakt, zolang er maar een afdrukje van C.C. Design of The Greeting Farm op zit. Ik heb gekozen voor deze leuke van C.C. Design. Ik heb het meisje ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is bewerkt met glitters en Liquid Applique. De kaart is gemaakt met papier van de Action. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. Ook heb ik een label van Magnolia achter het afdrukje gestoken. Hier heb ik een leuke bedel aan vast geknoopt. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix en zijn bewerkt met glitters. Verder heb ik wat letterstickertjes en bloemen aan de kaart toegevoegd. Doe gezellig mee met onze challenge! Fijne zondag allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en lief kaartje is dit Sanne. Je kertskaartje van gisteren is ook al zo'n beauty. Ben ook met de schets van CFY bezig maar of het nog iets wordt weet ik niet.Pffff
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje!
    mooi gemaakt hoor.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vrolijk verjaardags kaartje heb je gemaakt, Sanne.

    Liefs mariska
    En een fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig kaartje en superchallenge! Daar kan iedereen aan meedoen, leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief die kaart Sanne,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je weer gemaakt Sanne!! Het meisje is echt een schatje en heb je prachtig ingekleurd.
    Fijne avond nog

    liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zit ze er mooi ingekleurd bij Sanne met haar lekkere cakejes!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig vrolijk zonnig kaartje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw Sanne, wat een bjoetie weer joh. Geweldig

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kleuren heb je gebruikt
    leuk papier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig lief kaartje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!