zondag 25 december 2011

Happy New Year!


Het is vandaag Kerst! Wij, bij Anyone For Anya, lopen wat voor. Wij zijn al bezig met de jaarwisseling. Dit kaartje heb ik gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Little Black Dress). Het afdrukje is van The Greeting Farm en die heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb het kroontje bewerkt met Stickles. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet, dat blijft leuk. De cijfers heb ik met een stans van Tim Holtz gemaakt. Ze zijn bewerkt met Paper Glaze en glitters. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Die zijn ook bewerkt met Paper Glaze en glitters. Hopelijk doen jullie weer allemaal mee met de challenge. In het nieuwe jaar zijn we weer terug met een nieuwe challenge! Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen. Wij hebben een druk programma, dus ik ben pas na de kerstdagen terug.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Christmas Challenges - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Mooi, sprankelijk kaartje! Fijne dagen, veel plezier met het drukke programma!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kaartje Sanne!
    Een fijne kerst !

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En alweer zo'n leuke kaart. Heel deftig zo met dat zwart en wit. Echt iets voor oudjaar.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje in prachtige kleuren! Fijn dagen voor jullie ook!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een echte nieuwjaarskaart ! heel erg geslaagd ! leuke kleuren
    nog fijne dagen,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, gaaf zo in het zwart/wit!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Sanne, wat leuk om van jou een keer een bruin kaartje te zien! Ik vind 'm mooi geworden. Nog veel plezier op deze 2e kerstdag.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje zo in die bruin/zwarttinten! Fijne dagen verder!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Leuk ontwerp en prachtige uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg al helemaal zin om komend weekend Nieuwjaar te vieren! :)
    Prachtige kaart hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Sanne! Voor jou ook alvast een fijne jaarwisseling. Hopelijk tot ziens in 2012 bij Christmas Challenges {with sketches}!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!