zondag 4 december 2011

Merry Christmas


Goedemorgen allemaal en welkom aan volger 199. Wie wordt volger 200? Vandaag starten we bij Anyone For Anya met een nieuwe challenge. Het is de bedoeling dat je een kerstkaart maakt. Geen moeilijke opdracht, toch? Mij is het in elk geval gelukt. Ik heb mijn allerleukste stempel van C.C. Design gebruikt. Dit lieve engeltje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en bewerkt met Stickles. De kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Merry Little Christmas). Achter het afdrukje heb ik juteband, een gaasje en lintjes geniet. Van het juteband heb ik ook een strikje gemaakt met een bedeltje eraan. Onderaan zie je ook nog een leuke slinger. Van de week gaat het nog even rustig zijn op mijn blog. Ik ben druk met andere dingen. Ach, nog even en dan heb ik weer vakantie. Doen jullie weer mee met de challenge?

14 opmerkingen:

  1. Jah, eindelijk kan ik dit schattige afdrukje gaan gebruiken voor de challenge :) Jouw kaartje is een schatje, helemaal Sanne-stijl. Mijne zal iets andere kleurtjes gaan krijgen, maar hij komt er aan in de loop van de week!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een schatje ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk geworden. Een echte Sanne kaart!
    Als ik het nog niet was, zou ik je 100ste volgster worden. Ik kom graag bijje kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps typefoutje, 200ste natuurlijk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, een echte sanne kaart! leuk toch dat ieder zo te herkennen is!
    Lief kaartje!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met de leuk verschillende lintjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa de 200 volgers zijn gehaald zie ik, gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Je kaart is een schatje en erg mooi zo in het rose.
    Prachtig gemaakt!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoes van een Engel zeg. Leuk weer dat dotje garen. Mooi kaartje Sanne!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje, Sanne. En gefeliciteerd met je volgers. Leuk he?! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij is Angele jouw 200e volger geworden, leuk en gefeliciteerd!
    Je kaartje is lekker zoet (krijg je dan ook iets extra's van Sint, hihi)
    Succes met de drukte. Nog even, dan kun je lekker kerstvakantie vieren.

    ... enne morgen mogen de enveloppen open gemaakt worden ... spannend (:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card Sanne. Love the colours and the snowflake charm is gorgeous!
    Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige stempelafdruk is dit, helemaal super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!