donderdag 22 december 2011

Knusse Kerst


Ik had zin om weer eens mee te doen aan de challenge bij The Ribbon Reel Challenge Blog. Ze hadden daar zo'n mooie inspiratiefoto en de voorbeelden van de DT'ers zijn echt fantastisch. Deze keer is het de bedoeling dat je iets maakt met de kleuren wit, (aqua)blauw en zilver. Ik vind dit zelf een erg mooie combinatie en ben aan de slag gegaan met een zakje (aqua)blauwe knopen van Knutsel & Zo. Het papier komt uit een blokje van My Mind's Eye. De kleur paste mooi bij de knopen. Het witte cardstock heb ik bewerkt met een embossingmal en Distress-inkt. Daarop heb ik de knopen en wat steentjes geplakt. In de hoeken van het cardstock heb ik met Distress-inkt wat sneeuwvlokken gestempeld. Daar doorheen heb ik tekststempels van Marianne Design gestempeld. Als laatste heb ik nog een mooie zilver/witte strik geplakt. Ik vind het zelf wel een leuk kaartje geworden en heb meteen nog zoiets gemaakt. Die kaart zien jullie pas zaterdag, want morgen is het eerst Knutsel & Zo-vrijdag. Dan laat ik mijn kraam-cadeautje zien. Vandaag is de laatste schooldag van 2012. We hebben een kerstviering en mogen daarna heerlijk genieten van ruim twee weken vakantie! Mmmm, zalig!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
-  The Ribbon Reel Challenge Blog - Shabby Holiday Winter

16 opmerkingen:

  1. Het blijft een leuk idee om een boom te maken van knopen. En ook deze uitvoering is erg mooi!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Sanne!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee om met die knopen een boom te vormen! Heb het idee gelijk opgeschreven voor volgend jaar haha

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is leuk ! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt, leuk idee en prachtig van kleur! Geniet van je vakantie en we spreken snel eens af :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje! Geniet lekker van je vakantie!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke kerstkaar Sanna!
    Je moet maar op het idee komen om er knopen voor te gebruiken.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne,
    Ik ga ook snel eens kijken bij deze challenge, want ik vind deze kleuren ook altijd erg mooi!
    Leuk kaartje!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een leuk kaartje en originele kerstboom!
    Tot morgen (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke knopen-kerstboom! Vind de kleuren trouwens ook erg mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig idee om een knoopjeskerstboom te maken. Zo'n frisse kleuren, daar hou ik wel van. Leuk idee!

    Geniet van deze mooie kersttijd en ik wil je alvast een mooi, gelukkig en creatief 2012 toewensen.

    Veel liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het een superleuke kaart, erg mooi met de knoopjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk je knoopjes boom! leuk dat je met ons mee doet bij de Ribbon Real..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!