dinsdag 13 december 2011

Merry Christmas


Hier ben ik weer met een kerstkaartje. Ik heb gekozen voor niet-traditionele kleuren. Het papier is van Echo Park (Dots & Stripes) en van 4Heures37 (alleen te koop bij Knutsel & Zo). Het afdrukje is een Magnoliaatje uit de kerstcollectie van dit jaar. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress-inkt, ik ben er weer helemaal weg van. Ik had de inkt nog niet uit de verhuisdoos gehaald, maar nu hebben ze weer hun plekje op de knutseltafel gevonden. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. De tag is van Magnolia. Ik heb er een knoop met een strik opgeplakt. De kaart is verder versierd met bloemetjes, een strik met een leuke bedel en houten sterretjes. De tekststempel won ik laatst bij Card Patterns. De komende dagen verveel ik jullie nog met kerstkaartjes hoor, ik heb nog een inhaalslag te maken. Maar ik ga van de week ook nog wel wat anders maken. Er ligt nog een leuk Magnoliaatje klaar om ingekleurd te worden en ik weet al welk papier daar leuk bij past ;-) Verder bruist het nog van de inspiratie. Nu nog wat tijd zoeken en dan komt het goed.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Totally Gorjuss - Let it snow

15 opmerkingen:

  1. Wat een liefie! Ik heb ook nog een paar kaartjes te gaan. Dat wordt nog aanpoten van de week!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje zeg!!
    Die sterretjes zijn ook leuk erbij :)
    Zo te zien geniet je wel van je eigen knutselkamertje ;)

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg lief kaartje Sanne! En mooi ingekleurd met de distress ink
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverdje ! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Sanne , lieve zachte kleurtjes....toppie.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart, mooi met die sneeuw! En helemaal in jouw stijl! Het inkleuren is weer goed gelukt, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje! Kan goed hoor in roze/blauw!
    Succes met je andere kerstkaarten!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief, je kaartje, Sanne! Volgens mij ben je niet te stoppen (wil ik ook niet, hihi). Jouw tempo houd ik echt niet bij (-;
    Heel leuk om hier zoveel gezellige dingen te komen bewonderen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kerstkaartje Sanne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje is dit geworden. Leuk zo met een roze tag. En die bedel van wantjes, zo leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd goed he, als het bruist van de inspiratie :) Dit is ook echt weer een leukje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kerstkaart is het geworden Sanne.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, het is een prachtige kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor, zo'n roze kerstkaartje!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!