zaterdag 31 december 2011

Piratenkaart


Dit is mijn laatste blogbericht van 2011. Wees gerust, morgen ben ik gewoon weer terug met mijn DT-bijdrage voor Anyone For Anya. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn nichtje Lieke. Ze wordt vandaag alweer 16 jaar, niet te geloven. Als de dag van gisteren herinner ik me het moment dat ze geboren werd. Op oudjaarsdag 1995 werden we opgebeld dat ons kleine nichtje geboren was. Wat was ik blij dat we na 10 jaar eindelijk weer eens een meisje in de familie kregen. Dit kaartje is gemaakt met papier van Basic Grey (Little Black Dress). Ik heb een stuk karton afgescheurd en op het papier geplakt. Het is lekker bewerkt met Distress-inkt. Het afdrukje van Magnolia is ingekleurd met Derwent-potloden. Naast het afdrukje heb ik een klein kalendertje geplakt. De verjaardag heb ik uiteraard omcirkeld. Achter het afdrukje heb ik juteband en koraallint geniet. Dit koraallint heb ik al een tijdje, maar ik vond het nu wel erg goed passen bij de kaart. De strik is gemaakt van touw en zwarte scrappersfloss. Ik heb er een bedeltje aangehangen. De ster vond ik in de uitverkoop voor geen geld. Leuk om eens uit te proberen dus. De naam heb ik uitgesneden met een stans van Sizzix. De leeftijd heb ik uitgesneden met een stans van Tim Holtz. Dit geeft een persoonlijk tintje aan de kaart, altijd leuk. Ik zie dit veel bij Sinikka, die weer terug in blogland is.

Ik neem even van deze gelegenheid gebruik om iedereen die mijn blog een warm hart toedraagt te bedanken! Jullie leuke en lieve reacties maken me elke keer weer blij. 2011 was creatief gezien een bijzonder jaar voor me. Ik zit nu al een jaar in het designteam van Anyone For Anya en was ook één van de gelukkigen die werden uitgekozen voor het designteam van Knutsel & Zo. Daar gaan we in 2012 weer gezellig mee verder, want ik ben het nog niet moe. Hopelijk blijven jullie in 2012 mijn blog bezoeken. Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief 2012!

14 opmerkingen:

  1. Hee Sanne, ook jouw laatste kaartje van dit jaar is weer een hele mooie! Ik hoop dat Yuri en jij een gezellige jaarwisseling hebben en wens jullie een heel gelukkig 2012 toe.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch weer een heel leuk kaartje om het jaar mee af te sluiten! Jij ook een fijne jaarwisseling en ik kom volgend jaar zeker weer je mooie creaties bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sanne, wat gaaf. Ik heb ook die stempel en er nog niets mee gedaan. Zo'n stoer kaartje is wel goede inspiratie!

    Groetjes en fijne jaarwisseling, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf!
    Stoer en ik vind het een toppertje.
    Prettige jaarwisseling en een gezond gelukkig en creatief 2012 toegewenst.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, die komt me bekend voor :P
    Mooi kaartje en inderdaad erg persoonlijk!
    Het bollenbeslag staat te rijzen en vanaf 13.00 uur gaat Rolf bakken, kom gerust ff aan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sanne. Erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals ik al op FB vermelde een hele mooie kaart. Vindt de kleur super!!!!!
    Leuk dat ik je "kleine inspiratie" geweest.
    Nou Sanne ik wens je een top 2012 toe. Maak er een hele leuke avond van.
    Lieve groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sanne, met dit mooie kaartje is het een goede afsluiting van je creatieve jaar! Veel goeds voor 2012 en een fijne jaarwisseling voor Yuri en jou!
    Liefs, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sanne, dit is weer een toppertje ! daar zal ze vast wel heel blij mee zijn !
    ik wens je langs deze weg een heel fijn, gezond en creatief 2012. je blog blijft me inspireren, dus ik kom zeker volgend jaar ook wel een aantal keer langs =)
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje zo aan het einde van het jaar. Gefeliciteerd met je nichtje. Verder wens ik jou ook een goed en gezond 2012 toe en dat we maar veel mogen en kunnen knutselen he? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne,
    Een geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Daar is de jarige vast heel blij mee.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol en creatief 2012.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne, wat een super leuk kaartje! Super kleuren en details. Voor jou ook alle goeds en een heel gezond en creatief 2012.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. มาดูหนังที่เว็บเราสิ John Wick 3: Parabellum แรงกว่านรก 3 ดูหนังออนไลน์ ดูหนังฟรีแสนสนุก
    https://www.doonung1234.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!