maandag 19 december 2011

Steffi: niet kijken!


De vriendin van mijn broer, Steffi, is een echt kerstkindje. Ze is zondag jarig en wordt alweer 21 jaar! Ik heb alvast een kaartje gemaakt, want anders komt het er niet meer van, ben ik bang. Het is deze week zo druk, zo voor de Kerst. Het kaartje heb ik gemaakt met spulletjes uit het pakketje van Karin. Gaaf papier is het hè? Geen idee waar het van is, anders had ik het allang ingeslagen. Het cardstock heb ik bewerkt met embossingfolders. Daarna heb ik het papier lichtjes opgeschuurd. Dat geeft een leuk effect. De cijfers zaten ook in het pakketje. Die mallen móet ik hebben! De tekststempel (van Marianne Design) heb ik op het lint gestempeld. Ik heb twine door de knoop gehaald en de knoop op het lintje geplakt volgens de sketch. De steentjes maken het kaartje af. Het is een eenvoudig kaartje geworden, maar zo komt het papier wel leuk uit. Morgen ben ik weer terug met een heel ander kaartje. Oh ja, mocht je nog wat tijd over hebben, ga dan even op het blog van Steffi kijken. Ze is pas ook aan de scrap geslagen en heeft sinds kort een blog. Ze vindt het vast leuk als jullie gaan kijken. Hopelijk heeft ze de titel van het bericht gelezen en niet stiekem gekeken.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch
- Challenges For You - Bingo (knopen, lint, embossing)

15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met mijn scrappakketje. Het papier is van Pebbles Inc. en ik heb het op de KreaDoe gekocht bij Papers and Pictures!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk kaartje is dit geworden Sanne!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en vrolijk kaartje is dit voor Steffi, leuk ook het opgeschuurde cardstock. Mooi effect geeft dat met de embossing.
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudige kaartjes kunnen ook heel leuk zijn hoor.
    Zo ook deze.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook al zo'n vrolijk kaartje!
    Dit is idd super gaaf papier (gelukkig staat het merk nu bij de reacties)
    Succes nog met je kerstkaartjes!

    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is inderdaad gaaf papier en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en vrolijk kaartje! Inderdaad leuk papier!
    Ik ga even op Steffi's blog neuzen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan, Sanne! Leuk kaartje is het met het mooie pakketje van Karin geworden. Ik 'moet' nog beginnen met alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Sanne! En dat papier is ontzettend mooi!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en vrolijke kaart, super! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een lekker vrolijk kaartje! Leuk gedaan met die stempel op je lint!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk en feestelijk is je kaart! Fijn dat je weer meedoet, Sanne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en vrolijk kaartje, super hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So 'n mooi kaartjie! Die kleure is so vrolik.

    Great take on the Card Patterns sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!