zondag 18 december 2011

Foto-inspiratie


Vandaag starten we bij Anyone For Anya weer met een nieuwe challenge. Deze keer krijg je foto-inspiratie (hopen we). Ik heb dit kaartje gemaakt, want ik vond het afdrukje wel bij de foto passen. Het papier kreeg ik een tijdje geleden van één van mijn DT-maatjes van AFA. Het is geweldig papier en erg geschikt voor deze gelegenheid. Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb het meisje ingekleurd met Derwent-potloden. Achter het afdrukje heb ik juteband en lintjes geniet. De sterren zijn gemaakt met een mal van My Favorite Things. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze en glitters. Hopelijk doen jullie weer gezellig met ons mee. Yuri en ik gaan vandaag op kraamvisite bij de buren. Mijn leuke creatie, die meegaat, zien jullie vrijdag pas. Hopelijk heb ik daarnaast nog wat tijd om te freubelen. Ik moet nog wat kerstkaartjes maken hoor! Fijne zondag allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Ziet er weer schitterend uit, zeg. Heel mooi. Ben benieuwd naar de creatie die je gemaakt hebt voor het kraambezoek.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en vrolijk kaartje met de glitter sterren.Ben benieuwd naar je creaties voor de buurtjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kleuren en een vrolijke kaart! Ik vind dat jute met lintjes wat je op de kaart hebt geniet erg leuk, ik ben altijd bang dat dat er rommelig uit ziet maar het is juist erg stoer! Toch ook maar eens proberen (en even ergens jute scoren)...
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en vrolijke kleuren!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superkaartje weer!!!!
    alvast fijne kerstdagen en een heerlijke vakantie toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Sanne! Nog even en je hebt heerlijk de tijd om te freubelen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje Sanne, prachtige kleuren, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje op prachtig papier. Schitterend gekleurd afdrukje. Ik vind hoe je de haren kleurt, zo mooi met schaduw.
    De kaart hieronder is ook weer zo mooi en uniek.
    Je hebt echt een heel mooie eigen stijl Sanne.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Sanne, je kaartje is zeer geslaagd. Leuk dat rood met blauw. Vooral het juteband en de lintjes vind ik erg gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel is het geworden!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!