woensdag 14 september 2011

Zwanger


Vorige week belde mijn dansmarietjes-collega op. Ze had goed nieuws: ze is zwanger van de derde. Na twee jongens is ze nu in verwachting van... tja, dat weten we dus nog niet. Vandaar dit neutrale kaartje. Een simpel kaartje naar aanleindig van een simpele sketch. Nou ja, simpel... Ik ben er lang mee bezig geweest. Al die stiksteekjes en al die steentjes... De kaart is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Hello Licious). De randjes zijn met de hand gestikt. Het lichtere papier is met 3D-foam opgeplakt. Ik heb de randjes beplakt met steentjes, wat een friemel-klusje. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb ze bewerkt met Paper Glaze. De lintjes maken het kaartje af. Vanavond hebben we weer een workshop van Yvonne. Ik heb er weer zin in. Ik ben reuze benieuwd wat we gaan maken, maar het zal vast en zeker iets gaafs zijn! Morgen ben ik terug met een roze kaartje. Voor wie zou die toch zijn?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch

15 opmerkingen:

  1. Mooie kleur idd voor een zwangerkaartje! En ik vind dit een prachtige strakke kaart zo met die steentjes en stiksteekjes!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur is prachtig! De glossy letters vind ik erg mooi, omlijst met de steentjes. Top!
    Ik zie je naaimachine er nog niet aan te pas komen. Bevalt hij niet?
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje, leuke sketch!
    Ziet er simpel uit, maar snap dat het behoorlijk wat werk heeft gekost. Maar... het resultaat is erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een heel mooi kaartje geworden.
    Je papier vind ik schitterend en die rand met steentjes staat prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige zwangerschapskaart en heerlijke kleur.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een TOP kaartje!! Helemaal goed! Kleuren, schets, uitwerking! Erg mooi je stikwerk ( wat een klus!) die steentjes, letters! en de lintjes! Vind h'm errûg mooi!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige zwangerschapskaart!! Mooi papier heb je ervoor gebruikt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kleur voor een zwagerschaps kaartje, gaaf de steentjes rand, mooie letters en leuk de lintjes!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart en ja inderdaad: wat een gepriegel! Maar wel een mooi effect!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje, Sanne! Om zo aandacht te geven aan je zwangere dans-collega is aardig van jou!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje geworden Sanne!! Mooie creaties maak je! Enne,leuk dat je mijn swapmaatje ben :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi Sanne! Daar gaat je collega vast wel blij mee zijn.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurtjes en leuk die bling randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous! Love the simplicity and all that bling. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!