dinsdag 13 september 2011

Play in Autumn


Tja dames, ik zit al helemaal in de herfstsfeer. Ik geloof niet dat er nog een warme nazomer komt hoor! In ons oude appartement waait het zo hard, dat we vaatdoekjes tussen de deuren moeten stoppen, anders kunnen we niet slapen. In ons nieuwe huis stikt het van de spinnen. Ik heb gisteravond dus al mijn zomerkleren in een verhuisdoos gestopt. Ik heb nog wat shirtjes in de kast laten liggen, maar de bikin's en de jurkjes komen pas in het nieuwe huis weer uit de doos. De laatste tijd ben ik weer helemaal dol op Magnolia. Ze zijn zo leuk om in te kleuren! Bovendien vind ik de nieuwste collectie lekker stoer. Deze Baseball Tilda vond ik ook zo leuk. Ik heb haar ingekleurd met Derwent-potloden. De kaart is gemaakt van kraft cardstock en herfstpapier van het Kruidvat. Het heeft wel wat, vind ik. De cirkel is bewerkt met een Embossingmal. Achter het papier komen juteband en leren koordjes vandaan. Ik heb ze vast geniet. Ook het ticket van Tim Holtz is vast geniet. Ik heb weer een rand blaadjes geplakt. Yuri vond de kaart erg leuk. Hij is meestal niet erg enthousiast, want hij houdt niet zo van roze. Deze kaart viel dus beter in de smaak. Jullie gaan vast nog meer van deze herfstkaartjes zien, want ik heb de smaak wel te pakken nu. Maar ik ben ook bezig aan mijn eerste kerstkaart van dit jaar. Tja, daar ben ik nog niet zo voor in de stemming hoor! Eerst nog een nieuwe winterjas en nieuwe winterschoenen scoren. De kerstboom blijft nog even in de kelder liggen.

Deze kaart doet mee met challenges van:
- Just Magnolia - Sketch
- Magnolia Stamp Lovers - Fall Colors

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfstkaart Sanne!
    Stiekem vind ik Magnolia ook het leukst!!

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke stoere herfstkaart Sanne!
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al is de zomer zo goed als voorbij, voor kerstkaartjes ben ik toch ook nog niet in de stemming.
    je herfst kaart is wel super geworden. erg stoere kleuren en een leuke stempel
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what wonderful, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een echt stoer kaartje zeg!
    En die herfstkleuren sjonge, goed afgestemd met het weer ;)
    Alhoewel hier vandaag de zon schijnt, joepie!

    Fijn dadt je niet meer zo langin je oude appartementje hoeft te zitten :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje, ik denk ook niet dat het nog zomer wordt. Ben ook benieuwd naar je kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!!! Wat leuk ingekleurd!! Ik ga zaterdag een workshop volgen bij Scrap & More oa met inkleuren met Derwent potloden, leuk hoor!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa het zonnetje schijnt hier maar het waait behoorlijk! Toepasselijk kaartje dus met een stoer Tilda! Succes maar vast met het maken van kerstkaartjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, herfst lijkt het wel zeg. Wat een WIND!
    Je kaart vind ik erg mooi. Prachtig papier en wat een leuke stempel. Mooi ingekleurd!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, je hebt gelijk.. het is gewoon herfst! Je kaartje is super!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zei het bij je vorige kaartje al: wat een geweldig papier! Deze is idd erg stoer geworden: leuk he dat magnolia ook stoer kan zijn :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie herfstkaart Sanne! Heeft een beetje een stoere uitstraling, leuk hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk Sanne! Heerlijke kleurtjes en stoer die nietjes er bij. Past inderdaad wel bij dit afdrukje...
    Succes met de challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sanne, wat is die leuk. Heerlijk die herfst kleuren. Ik vind je bladeren onderaan helemaal geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf hoor, met die herfstkleuren. En wat zitten we weer lekker op één lijn ;p (zie mijn kaartje morgen) Vind het papier nog steeds erg leuk om te gebruiken!
    Tot morgen, heb er zin in!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie herfstkaart, mooie kleuren en leuk gedaan met de bladeren!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke herfst kaart. Hele leuke afbeelding en zo leuk met de bladeren.
    gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stoere herfstkaart Sanne!! Leuk gedaan ook met de blaadjes!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sanne

    Wat een super kaartje en geweldige kleuren die je gebruikt hebt.
    Ben zelf ook dol op Magnolia,blijft toch een van mijn favorieten!
    Je berichtje over je verjaardag is thans ook leuk,vooral dat je 33 kaarten hebt mogen ontvangen en geloof best dat het moeilijk was iemand eruit te pikken want iedereen maakt natuurlijk hele leuke en net weer andere kaarten,maar dat heb je op een leuke manier opgelost.
    Voor de winnares natuurlijk gefeliciteerd met de candy,en hoop dat jij een leuke verjaardag hebt gehad.
    Ik ben gisteren terug gekomen van Rhodos,en heb echt een super vakantie gehad!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sanne, wat een prachtige herfstkleuren. Helemaal top afgemaakt met die leuke blaadjes.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!