donderdag 1 september 2011

And the winner is...


Allereerst bedankt voor alle verjaardagswensen! Het was elke dag een feest om de brievenbus te openen en ik voelde me stiekem al een aantal weken een beetje jarig. In totaal heb ik 33 (!!) zelfgemaakte kaarten mogen ontvangen! Hoe te gek is dat! Ik vond het veel te moeilijk om uit al die kaarten een winnaar te kiezen en ik wilde graag iedereen een eerlijke kans geven op de candy. Daarom heb ik de nummer generator gebruikt. Elke kaart is genummerd, dus nu laat ik het lot bepalen...


Nummer 19 is de winnaar! En dat is...



Zij maakte deze prachtige kaart. Wendy, stuur jij me even jouw adres? Dan zorg ik ervoor dat jij de candy zo snel mogelijk ontvangt! Nogmaals, allemaal heel erg bedankt voor de massale reactie op mijn verjaardagscandy! Ik vond het erg bijzonder om zoveel kaartjes van mede-bloggers te mogen ontvangen. De meeste bloggers ken ik niet persoonlijk en dan is het toch extra leuk als die mensen aan je denken! Zo, ik ga nu nog even aan de knutsel. Ik heb hier nog een lijstje liggen dat afgewerkt moet worden. Morgen ben ik terug met een nieuw project voor Knutsel & Zo. Hopelijk komen jullie dan weer even langs!

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Wendy! Hartstikke leuk!
    Hee Sanne, Onwijs dat je zoveel kaarten hebt ontvangen! Kun je niet een foto plaatsen met daarop alle gekregen kaarten? Ik ben wel heel benieuwd wat je allemaal hebt gekregen!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, José, die foto had ik geplaatst, maar hij is verdwenen uit mijn bericht! Maar goed dat jij mij wakker maakt, want ik was er zelf nooit achter gekomen... Zzzzz...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh leeeeeuk Sanne!!! Kan me voorstellen dat dat je helemaal blij maakt. Gaaf zeg!!!!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! sanne en wendy.
    De kaart is ook wel erg mooi geworden.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sanne, dat ziet er gaaf uit! Heb spijt dat ik dit niet heb gedaan met mijn verjaardag laatst... Nu moet ik nog zooooo lang wachten. Offfff ik kan het met kerst doen haha! Oja en ik ben zo super benieuwd wat er nu onder die hoed vandaan is gekomen, maar misschien dat Wendy dat wel laat zien op haar blog... Knutselse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een indrukwekkend aantal kaartjes, Sanne. Ik kan me goed voorstellen dat je je helemaal jarig voelde. Leuk hoe je/we via blogland allerlei contacten legt/leggen.
    Ben je gisteravond nog lekker verwend?
    Groetjes en alvast een fijne (knutsel&zo) vrijdag (-:
    Groetjes, Judith

    PS: Gefeliciteerd Wendy, ben ook benieuwd naar je prijs (hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....wat een indrukwekkend aantal kaarten heb je gekregen Sanne! En Wnedy...gefeliciteerd!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg al die slingers met kaarten!! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne,

    wat een kaarten leuk zeg dat er zoveel mensen aan je hebben gedacht.
    Ene Wendy van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Sanne! Wat super leuk dat ik heb gewonnen!! En wat heb je e veel mooie creaties gekregen.
    Nou mijn dag kan niet meer stuk hoor, heel erg leuk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry eerst ben ik te vroeg... en nu ben ik weer te laat met je feliciteren! Maar ik ga het toch nog een keer doen: hartelijk gefeliciteerd meid, en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Wat fijn dat je zoveel mooie kaarten gehad hebt! Ik wilde proberen om ook mee te doen, maar het is me door tijdgebrek niet gelukt! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!