vrijdag 23 september 2011

Alle bladeren vallen...


Sorry, ik krijg er geen genoeg van. Het herfstpapier en de herfstblaadjes liggen hier voor het grijpen, dus ik ben er nog niet klaar mee. Hier dus weer een herfstkaartje... Hij doet me denken aan de herfstwandelingen met papa, mama en mijn broertjes vroeger. Kastanjes en eikeltjes zoeken en voor het eerst de winterjas aan. Hmmm, ik bedenk me ineens dat ik nog op zoek moet naar een nieuwe winterjas... Afijn, even over het kaartje. Hij is gemaakt van kraft cardstock. Het designpapier is van het Kruidvat. Tilda is ingekleurd met Derwent-potloden. Ze is op een Nestabilitie geplakt. De Nestabiltie is bewerkt met een embossingfolder. Het hekje is gemaakt met een stans van Magnolia en bewerkt met Distress-inkt. Ik heb Tilda en het hekje met 3D-foam opgeplakt voor wat meer diepte. Bij het hekje heb ik weer wat blaadjes opgeplakt (en ik heb er nog zooooo veel). Het ticket van Tim Holtz heb ik vastgeniet. Ik heb er een strik van touw opgeplakt. Morgen ben ik terug met een totaal ander kaartje. Oh ja, en vergeet vandaag vooral niet langs te gaan bij mijn Knutsel & Zo-collega's Annemarie en Merit en Margriet. Zij laten vandaag een nieuw Knutsel & Zo-projectje zien op hun blogs. En als je dan toch bezig bent, kijk dan ook even in de webwinkel van Knutsel & Zo. Karin heeft allerlei leuke, nieuwe spulletjes te koop, yummie! Fijne vrijdag allemaal!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- The Official Magnolia Inspiration Challenge - Fall with a sketch
- 4 Crafty Chicks - Fall/Autumn
- The Play Date Café - Inspiration Colors
- Paper Play Challenges - Autumn Leaves

22 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,
    wat is ze leuk, Magnolia blijft ook 1 van mijn favorieten, ik heb een kaartje gemaakt met een nieuwe kerststempel, als je tijd hebt moet je maar eens even komen kijken :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst is inderdaad op de deur aan het kloppen, maar het is nog goed genoeg voor een rondje te skateboarden. Super kaart.
    groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die herfstkaartjes!! wat een leuk papier zeg.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfst kaart, deze kun je ook insturen voor Girlscardsworld!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herfstkaart. Ik hou er ook wel van maar kan de zomer nog niet helemaal loslaten. De knop moet nog even om zeg maar!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij schudt ze ook zo uit je mouw zeg. Weer een prachtig kaartje, hoor.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi herfstkaartje Sanne.....ja we zitten er weer midden in hé...hier ligt het erf vol met wilde kastanjes....en bladeren pfff.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En weer zo'n prachtig herfstkaartje! Deze is ook super schattig!
    Fijn weekend...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tilda is helemaal klaar voor de herfst. Het is een prachtige herfstkaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie!
    hahaha, inderdaad lijkt wel telepathie.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie herfstkaart
    en zeer liefje die stempel en mooi ingekleurd

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk te zien dat we een zelfde papier keuze hebben hihihi! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo'n heerlijk herftskaartje Sanne... Mooi papier, blaadjes en natuurlijk het nieuwe hekje weer:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card! This Tilda is so cool!

    Thanks so much for joining us at TOMIC this week, hope to see you again!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooie herfstkaart!! Zo leuk ook die blaadjes!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje weer. Leuk zo dat stempeltje op de geëmboste achtergrond. Ik vind die herfstblaadjes helemaal geweldig erbij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a cute card, love that fence :) Thanks for playing with us over at PDCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love this card, you've done amazing work. Thanks for playing our Fall Challenge at 4 Crafty Chicks!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super sweet card! Love the colors and image you chose to use for our fall challenge at 4 Crafty Chicks. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. cute little skater chick!! Thanks for playing at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card Sanne, so sweet and I love the leaves.
    Thanks for joining us at Paper Play
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!