maandag 26 september 2011

Druk, druk, druk...


Goedemorgen allemaal. Hier weer een herfstkaartje van mij. Tja, ik heb het zo druk, dat ik van de week maar even in serie heb geproduceerd. Het kaartje is mijn DT-kaart voor onze nieuwe sketch-challenge bij Anyone For Anya. Het kaartje is wederom gemaakt van kraft cardstock en designpapier van het Kruidvat. Het afdrukje is er eentje van The Greeting Farm en is ingekleurd met Derwent-potloden. Het hekje is van Magnolia. Het kaartje is versierd met blaadjes, lieveheersbeestjes en een strik van touw. Waar ik zo druk mee was? Met klussen natuurlijk. Over anderhalve week gaan we over en dan moet het huis bewoonbaar zijn. Dat was het voor het weekend nog lang niet. Nu begint het ergens op te lijken. Zaterdag heb ik met mama alle slaapkamers geverfd, terwijl papa de CV-ketel heeft geplaatst. Gisteren hebben we de huiskamer geverfd en ik heb de slaapkamer en de knutselkamer behangen. Ik vond het erg leuk om te doen. Mijn knutselkamer wordt mooi jongens. Willen jullie een foto zien? Nou, vooruit, hier een foto van de muur die ik behangen heb.


Als je je afvraagt waarom niet heel de muur is behangen, tegen de muur die haaks op de behangen muur staat, komt een grote muurkast. Hierin passen gelukkig wel al mijn knutselspulletjes. Vanavond gaat Yuri het vloertje leggen. Morgen ben ik terug met een leuk kaartje. En tussen het vullen van verhuisdozen door heb ik misschien nog wel even de tijd om een kaartje te maken en jullie blogs te bezoeken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!

17 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje en wat een mooi behangen wand, zal er wel schitterend uit komen te zien in je "knutselroo".

    Succes met de verder bezigheden.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, je kaartje! Mooi dat behang! Sterkte met alle drukte nog!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooo wat een mooie muur
    ik moet nog ff wachten op eigen kamertje

    wat een leuk kaartje hoor
    groetjes van je collega dt afa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag je fantastische muur net op FB, gaaf!!! Leuk dat het nu wat begint op te schieten, jullie huis wordt prachtig!
    Volgend weekend heb ik wat meer tijd :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een schitterend kaartje heb je van de muur gemaakt. Dat staat wel heel leuk in je knutselkamertje. Maar je kaartje is ook weer heel leuk. Lief stempeltje mooi gecombineerd met je papier en die blaadjes zijn geweldig.
    Succes de komende dagen met al je werk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    Veel succes met alle drukte deze week!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart Sanne.
    Mooi zeg dat behang,veel succes met de verhuizing.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en wat een geweldig mooie muur zeg, echt gaaf!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het heel knap, dat je ondanks alle drukte nog een serie kaarten kunt maken. Als je eens wist hoe lang ik soms bezig ben... haha
    Mooi behang!
    Succes met alles,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf die muur in Pip-stijl! En je kaartje vind ik ook onwijs leuk geworden! Succes met de laatste beetjes klussen, komt vast helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooow Sanne, die muur is GAAF!! Wat wordt dat een leuke hobbykamer. Knap hoor dat je nog tijd hebt om kaartjes te maken. Mooi warm herfstkaartje!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. het behang in je knutselkamer is helemaal geweldig!!! Wat zal jij daar heerlijk aan het genieten zijn tijdens het knutselen.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig en leuk kaartje, dat je daar nog tijd voor hebt nu je zo druk bent. Het behang vind ik heel mooi en super origineel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Snoezig kaartje Sanne! Dat je er nog tijd voor hebt met al dat klussen! Je muur vind ik wel heel apart zeg! Heel gewaagd maar ook heel mooi. Nog vele succes!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sanne, volgens mij heb jij gewoon 48 uur in een dag. Wat een energie.
    Ik moet nu natuurlijk iets zeggen over je leuke kaart, maar je muur vind ik helemaal gaaf. Erg leuk geworden. Succes met de rest van de verhuisklussen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een gave muur! Prachtig gewoon! Je kaartje vind ik (zoals gewoonlijk) ook erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!