dinsdag 27 september 2011

September Swap


Ik ben al een poosje lid van de Nederlandse Swappers, maar ik deed nog nooit eerder mee aan een Swap. Het kwam telkens niet goed uit. Afgelopen maand stond er weer een leuke Swap op het programma en toen heb ik me meteen opgegeven. Het was de bedoeling dat je stansen/ponsjes opstuurde naar je Swap-maatje en een leuke tag maakte. Ik heb vorige week een hele ochtend staan stansen. Alle leuke stansjes die ik heb, stuurde ik, vergezeld van deze tag, op naar mijn Swap-maatje Martha. Leuk dat ik juist aan haar gekoppeld werd, want ik kende haar blog nog niet en vind hem te gek. Het is altijd inspirerend om weer nieuwe bloggers te leren kennen. Deze tag-kaart heb ik gemaakt van kraft cardstock. Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Eline's Winterhuis (Pale Pastels). De paspop is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Ik heb cardstock bestempeld met een woordenboek-stempel en bewerkt met Distress-inkt. Achter de paspop zie je nog net een zilveren 'rok'. Die is gemaakt met de vogelkooi-stans van Tim Holtz. Het rokje is gemaakt van kant. Ik heb er roze lint doorheen gehaald en er een strikje opgeplakt. Om het lijfje zit ook roze lint. Ik heb er een roze bloem opgeplakt en een gele strik bij geplakt. Aan het vogelkooitje heb ik een ticket van Tim Holtz gespeld. Op de tag heb ik een tekst gestempeld (van Marianne Design). Bovenin de tag heb ik nog wat lintjes geknoopt. Deze paspo-stans gaan jullie nog wel vaker zien. Het is mijn nieuwste aanwinst en ik vind hem super gaaf! Ik ben ook super benieuwd naar wat ik toegstuurd krijg van mijn Swap-maatje. Het is altijd leuk om stansjes van anderen te ontvangen. Je kan namelijk niet alle stansen aanschaffen, toch? Hoe graag ik ook zou willen... Bedankt voor al jullie lieve berichtjes over de naderende verhuizing! Het is een spannende tijd!

20 opmerkingen:

  1. Wat een gave Tag heb je gemaakt, de paspop is echt supergaaf. Ga ook even op het blog van Martha kijken.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke tag heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de Tag is super mooi geworden!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Sanne, erg mooi met de paspop en leuk het lintje geregen door het kant.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie tag heb je gemaakt Sanne .....toppie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag heb je gemaakt. Ik heb de paspop-stans ook nog liggen en wil er binnenkort toch echt iets mee gaan maken.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is in het echt nog mooier en ik ben er erg blij mee!! Het was een heel verrassingspakket. Bedankt Sanne :-)
    De tag van mij is klaar en wordt deze week verzonden!! Sorry dat het wat langer duurt.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave Tag heb je gemaakt, de paspop is echt supergaaf.

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief en mooi werkje is dit !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is gaaf!!! De paspop is erg leuk op de tag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie tag geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie tag is het geworden Sanne.
    Ik had ook graag mee gedaan aan deze swap, maar de tijd ontbrak mij daarvoor, volgende keer maar weer meedoen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow prachtige tag hoor, ik heb al zo veel leuke Swapvoorbeelden voorbij zien komen :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave tag heb je gemaakt !! Helemaal mijn stijl.............Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig tag heb je voor Martha gemaakt, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave tag, die paspopjes zijn helemaal hot!!!
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je tag zo ontzettend mooi! Helemaal te gek! Zal Martha erg blij mee geweest zijn. Ik ben ook weg van haar werk, net als jij.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!