maandag 12 september 2011

Wat 'n geluk


Ik zag bij Challenges For You weer eens een leuke sketch. Ditmaal was de sketch gemaakt voor een lay-out, maar ik heb geprobeerd er een kaartje mee te maken. De kaart is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Winterhuis (combinatie van Happy and Bright en Pale Pastels). Ik heb de randjes van het designpapier bewerkt met embossingpoeder. Het randje is gemaaktmet een randpons van Martha Stewart. Het hart, de vleugels en het kroontje zijn gemaakt met stansen van Tim Holtz. Op het hart en het kroontje heb ik steentjes geplakt. Een gedeelte van de sketch is niet op mijn kaart te zien. Ik vond het labeltje (van Magnolia) bovenop het designpapier niet zo mooi staan. Vandaar dat ik het labeltje achter het designpapier heb gestoken. Op het labeltje heb ik een tekst (Marianne Design) gestempeld. Aan het labeltje heb ik lintjes geknoopt. Het tekstje op de kaart is ook van Marianne Design. Ik heb het tekstje van opgehoogd met 3D-foam. Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Morgen ben ik terug met een Magnoliaatje, daar kan ik momenteel geen genoeg van krijgen!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

20 opmerkingen:

  1. Weer een lekkere kaart. Je bent een echte fan van het hart met kroontje he! Mooi papier. Ik vind de combi van het roze stippelpapier met het muziekpapier erg leuk.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en mooie kleuren combi.

    Nog bedankt voor je complimentje op mijn blog over de paddenstoel. Maaruh.....ik heb hem niet zelf gemaakt, maar van een gekochte paddenstoelenslinger afgehaald. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!! Erg mooi geworden, mooie combi van alles!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaart Sanne! Ik vind die stans van Tim Holtz elke keer leuker worden als hij op jouw blog voorbij komt:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo een beauty! Jij moet echt een keer jouw stijl kaarten op de markt gaan brengen, want ik denk echt dat ze lopen als een trein ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, echt in Sanne stijl! Heel anders dan die van mij (morgen)...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is ook deze! Prachtige papiercombi. Een kaartje met de schets is ook erg leuk, daar leent deze zich ook prima voor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief Sanne!!
    Bedankt voor het meedoen,

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart! helemaal leuk! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje Sanne!
    Leuk: die kleuren en de hartjes!

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne!

    Hij is erg mooi geworden! Leuk dat hartje en ik ben ook dol op 3d foamtape, dan krijgt je kaart wat meer diepte.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh die is mooi !!! Wat een prachtig papier is dit ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje.. en wat heb jij een gave blog layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart! Wat een mooie combinatie dat papier zo samen! Geweldig gedaan! Leuk dat je weer meedoet met CFY! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooi kaartje weer Sanne!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart! Leuk, die engelen- vleugeltjes van bloemenpapier. Bedankt voor het meedoen bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De nieuwe papierlijnen van Eline heb je prachtig gecombineerd. Zo is het weer een mooie kaart geworden, Sanne!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!